W3sl3y Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Ik vond dit echt heel raar. Ik had die missie gedaan dat je die helicoters uit de lucht moet halen van Torento. Toen ik het pakje had opgehaald en ik terug vloog met de seasparrow zag ik een campeerwagen op dat landweggetje staan. Hij stond stil en er zaten een man en een vrouw in. (je zag alleen 2 hoofden en 2 lichamen, GEEN NEK!) Ik haalde eerst de bestuurder (de man) uit ze auto. Het was een oude man met een mooi pak aan. Ik vermoorde hem omdat ie me de hele tijd sloeg. (hij had ze nek alweer terug) Die vrouw bleef gewoon zitten ook toen ik instapte en een paar meter reed. Toen stapte ik uit en schoot der neer (via het raam(per ongeluk door der hoofd)) Ze leek wel een hoer aan het pakje te zien, alleen dat pakje heb ik nog nooit gezien. hier een plaatje van. http://img327.imageshack.us/img327/9881/ra...rarehoer1iu.png Bewerkt: 15 juli 2005 door W3sl3y Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Heb je het plaatje proberen oploaden met ImageShack??? Dan moet die afbeelding: jpeg, jpg, png, gif, bmp, tif, tiff of swf zijn. EDIT: Daarvan lopen er meer rond hoor. :blink: Bewerkt: 15 juli 2005 door gertjeu Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Heb je het plaatje proberen oploaden met ImageShack???Dan moet die afbeelding: jpeg, jpg, png, gif, bmp, tif, tiff of swf zijn. het is al gelukt Ik hoef imageshack niet meer te gebruiken hoor... Maar nu doet de bijlage functie het bij mij niet meer Dus het plaatje is er. Zeg nu maar: -Wat doen ze daar? -Heeft 1 van jullie dat wijf al is eerder gezien? -Waarom een oud kereltje in pak? -Wat wouden ze gaan doen? :lol: (laat maar dat hoef ik niet te weten...) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Dit is toch niks speciaals? Van deze lopen er meer rond. Ze konnen de verkeerde weg genomen hebben , omdat ze een knal hoorde. Heb je ze meerdere keren daar tegen gekomen? Om 22:30? Heb je een map waar je hebt gevonden, want die radar maakt mij niks wijzer. Bewerkt: 15 juli 2005 door GoKu Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Die vrouw heb ik wel eens eerder gezien,in de buurt van Las Venturas. Wat ze daar doen?Ze zijn dood. De rest van je vragen zijn een beetje raar. :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Heb je het plaatje proberen oploaden met ImageShack???Dan moet die afbeelding: jpeg, jpg, png, gif, bmp, tif, tiff of swf zijn. het is al gelukt Ik hoef imageshack niet meer te gebruiken hoor... Maar nu doet de bijlage functie het bij mij niet meer Dus het plaatje is er. Zeg nu maar: -Wat doen ze daar? -Heeft 1 van jullie dat wijf al is eerder gezien? -Waarom een oud kereltje in pak? -Wat wouden ze gaan doen? :lol: (laat maar dat hoef ik niet te weten...) Die ho*r vind je wel vaker in de stad hoor . Die is niet speciaal. Ik snap alleen niet wat ze daar doen :blink: . Misschien moet je er nog is heen gaan op dat tijdstip. (van de foto) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Heb je een map waar je hebt gevonden, want die radar maakt mij niks wijzer. Hier is dat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Je hebt wel iets gevonden. Maar die staat er niet bij mij hoor 23:00. Ben ik dara geweest. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 hij staat er wel... ik had het ook gezien @ Synchro: hij staat er alleen na die ene missie waar w3sl3y het over had Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Wat denk je zelf....een oude man en een hoer in een afgelegen gebied..... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Wat denk je zelf....een oude man en een hoer in een afgelegen gebied..... Misschien waren ze aan het praten over den natuur, of een potje aan't kaarten :rolleyes: :lol: Maareh dat hoertje kom ik ook wel vaker tegen, ze heeft zo'n verompeld gezicht, en loopt altijd met een stokje in d'r bakkes toch? :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 als je de cheat opent vroumen met speeltjes volgen je kan je die h*er ook zien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Volgens mij is dit geen easter egg.....die lelijke hoer is zeker al bekend. Het was leuk geweest als je een plaatje had waar je ze nog zonder nek zag (zal ook wel geen easter egg zijn maar wel grappig dat je dat opviel). Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 1.niet bijzonder 2.mogen ze daar niet rijden? 3.slotje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freestyle Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 1.niet bijzonder2.mogen ze daar niet rijden? 3.slotje Volgens mij ben jij geen moderator om dat te kunnen beslissen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts