Ezra24rct3 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Als ik de 2e missie van Lester wil gaan doen met Michael, dan zegt Lester altijd dat ik wat anders aan moet. Maar wat moet ik dan precies aan? Ik heb ALLES al aan gehad... (PS3) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krikke1992 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Ik heb gewoon een paar zwarte leren schoenen gekocht en 'n kostum aangetrokken. Misschien draagt Michael bij jou nog z'n slippers ofzo? Dat kan natuurlijk niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Gewoon zorgen dat je er zakelijk uitziet. Een van de standaard suits voldoet. Je zult later in de missie begrijpen waarom je van outfit moest veranderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Wat Silverbyte inderdaad zegt. Bij Michael thuis in de kast hangen een 2-tal suits, 1 daarvan gewoon aantrekken. Daarna kan je de missie uitspelen. Waarom je een pak aan moet zie je inderdaad later in de missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Gewoon zorgen dat je er zakelijk uitziet. Een van de standaard suits voldoet. Je zult later in de missie begrijpen waarom je van outfit moest veranderen. Ik ga het morgen eens proberen! Ik heb gewoon een paar zwarte leren schoenen gekocht en 'n kostum aangetrokken. Misschien draagt Michael bij jou nog z'n slippers ofzo? Dat kan natuurlijk niet Nee, ik heb gewoon normale zaken schoenen aan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2013 Het pak moet je kopen bij kledingwinkel Ponsonbys. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cubacrew Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Moet je niet echt helemaal voor naar een winkel hé, als michael heb je automatisch al suits in de kleerkast hangen thuis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxVito Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 In het blauwe pak gaan van Michael, dat werkte bij mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickmh Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Inderdaad je moet naar de winkel --> Ponsonboys.. en dan het licht blauwe pak kopen. Zo ben ik ook bij die missie verder gekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arie803 Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Een vriend van me had het zelfde probleem, uiteindelijk had Michael het blauwe pak uit de garderobe aan en toen lukte het. Ik zelf kwam er in een keer door omdat ik dat blauwe pak al aan had Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Het pak moet je kopen bij kledingwinkel Ponsonbys. Moet je niet echt helemaal voor naar een winkel hé, als michael heb je automatisch al suits in de kleerkast hangen thuis. Heb het zelf ook geprobeerd via Michael, werkte toen bij mij niet. Heb toen ook een pak bij Ponsonbys gekocht hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.