Jump to content

4 vragen


ShiftYZz

Recommended Posts

1.) Ik hem een auto met Micheal gekocht en ik heb hem ergens im de map geparkeerd ik dacht dat hij terug zal respawnen bij zijn huis maar helaas gebeurde dit niet, hoe vind je de sleep service?

2.) Hoe Open je een dak en doe je lichten aan / uit + feller / minder fel, ps3.

3.) Er zijn properties die je kan kopen voor 10.000.000 of meer kan kopen, hoe kan je ooit aan zoveel geld komen?

4.) Is het mogelijk meerde huizen voor Micheal, Trevor of Franklin te kopen? Zo ja, hoe?

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst en vooral; heb geduld, alles wordt in het spel uitgelegd, alles op zijn tijd.

1) De sleep service komt op de map onder de naam 'Impound' of 'Impound lot' ofzoiets.

2) Dak opendoen is bij Xbox Dpad rechts ingedrukt houden, bij PS3 waarschijnlijk ook ('pijltje naar rechts')

3) Bij de eerste heist verdien je al 800 000 Dollar, en je verdient elke keer meer dus dat komt wel.

4) Ja je kan meerdere huizen kopen, maar je moet spelen tot dat dit wordt uitgelegd


En ohja;

2) de lichtsterkte verander je door gewoon te drukken op dezelfde knop als waarmee je je dak open doet

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

2) Ja bij PS3 voor de auto lichten is het rechts klikken, en voor het dak te openen of te sluiten is het ingedrukt houden.

4) Meerdere huizen kopen kan je niet, maar je kan wel meerdere bedrijven kopen, zoals garages en helipads/garages, weedstore, clubs.

Franklin krijgt vanzelf een ander huis, wanneer weet ik niet meer.

>>> Door .Timothy: Vriendelijk verzoek dit soort zaken tussen spoilertags te zetten volgende keer. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een vraag over de autos

Ik heb ook een auto gekocht en mooi in mij garage geparkeerd(NIET die bij mijn huis maar die losse )

en toen deed ik met die auto een missie(er naar toe gereden) en tjah in de missie gebruikten we ander autos, en nu is de auto weg??? hij staat niet in de garage :(... weg 240k......

of staat deze ook in de impound?

en kunnen er ook meerder autos tegelijk in de impound staan?

Link to comment
Delen op andere websites

1 impound is te vinden bij een politie bureau als er een auto van je staat zal het op de kaart met een witte auto aan gegeven kost je trouwens wel 250 eu

En om effe terug te komen op vraag 3 je hebt het nu over 10 mil rij dan effe voor de grap naar de golf baan die kost 150.000.000

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een vraag over de autos

Ik heb ook een auto gekocht en mooi in mij garage geparkeerd(NIET die bij mijn huis maar die losse )

en toen deed ik met die auto een missie(er naar toe gereden) en tjah in de missie gebruikten we ander autos, en nu is de auto weg??? hij staat niet in de garage :(... weg 240k......

of staat deze ook in de impound?

en kunnen er ook meerder autos tegelijk in de impound staan?

Het is dus zo vanaf je een auto koopt en je zet die in uw garage dan blijft die daar ook, uw auto blijft ook van u als je die ergens random achterlaat op straat maar dan wordt die na een tijdje weggesleept en je kan die dan halen bij de impound, maar als je een auto gebruikt voor naar een missie te rijden dan zal die weg zijn en zul je die niet meer hebben dit heb ik net eens allemaal getest.

Link to comment
Delen op andere websites

Lang verhaal kort: niet met je auto een missie starten door in de marker te rijden, maar deze eerst achterlaten langs de kant van de weg en lopend de marker in. Als je dan van a naar b moet rijden voor de missie pak je een ander voertuig? Is dat de truc?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...