De Gta Master Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 @ gta bas 3 post achter elkaar :blink: en zijn vraag is nu wel beantwoord... Gewoon spelen ^^ de missie komt ooit als je byvoorbeeld nu al je eigen lekker zit te maken met een cart maar je bent pas net bezig... dat sux Go Play and kill them@! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 bij mij staat ie er altijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Floppy Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Kijk in de walkthrough bij vehicles en dan bij kart....... daar staat ook locaties van meerdere karts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickDrake Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 voor de luie mensen maar pas na een bepaalde missie allemaal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denjos Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2005 ik heb alleen maar de vraag gelezen maar staat die niet bij die lege rivier (ik heb hem daar toch gezien) ergens aan de zijkant niet ver van CJ's huis. Maar die komt er nadat je die missie gedaan hebt in San Fierro of zokiets. Denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.