Jump to content

Safehouses kopen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net missie 19 voltooid (neem aan dat jullie wel weten welke dat is) en ik wilde, na die missie, huizen kopen. Dus ga ik naar De Dynasty 8 website, kan ik er niks mee. Wanneer kan ik eigenlijk huizen kopen dan?

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan geen nieuwe safehouses kopen maar wel bedrijven, garages, clubs enzovoort die kan je zien op uw map.

Franklin krijgt na een bepaalde missie een nieuwe safehouse gratis van Lester

Bewerkt: door Cubacrew
Geplaatst:

Je kan in stock markets handelen. dingen die je kan kopen: auto's, boten, helikopters, vliegtuigen, fietsen en moto's. je kan ook zaken kopen zoals, golf club, weed winkel, cinema, taxi bedrijf, garages, heli pads, vliegtuig hangars, theater, car scrapyard, docks.

je kan je geld nog altijd uitgeven aan wapens, kapper, maskers, kleren enzovoort.

Garages, heli pads, docks en vliegtuig hangers dienen dan om de aangekochte voertuigen/vliegtuigen en boten die je kan kopen via je gsm op internet om ze in op te slaan.

Geplaatst:

En wat verklaren al die driehoekjes op de blueprint, die staan voor safehouses, dan eigenlijk?

Dat zijn de bedrijven die je kopen kunt. :)

Geplaatst:

Voor GTA: Online dus. Maar dan kom ik bij de volgende vraag: Als ik de beurs wil op gaan via de BAWSAQ site krijg ik een, op die site, error melding. Moet ik dat vanzelf vrijspelen met een missie of is er iets nier in orden? Ben nog steeds even ver ala vanochtend

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...