Soccer98 Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Ik heb net missie 19 voltooid (neem aan dat jullie wel weten welke dat is) en ik wilde, na die missie, huizen kopen. Dus ga ik naar De Dynasty 8 website, kan ik er niks mee. Wanneer kan ik eigenlijk huizen kopen dan? Reageren
Cubacrew Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 (bewerkt) Je kan geen nieuwe safehouses kopen maar wel bedrijven, garages, clubs enzovoort die kan je zien op uw map. Franklin krijgt na een bepaalde missie een nieuwe safehouse gratis van Lester Bewerkt: 19 september 2013 door Cubacrew Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Maar je kon toch in huizen handelen? En wat kan je allemaal kopen van het verdiende geld? Reageren
Cubacrew Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Je kan in stock markets handelen. dingen die je kan kopen: auto's, boten, helikopters, vliegtuigen, fietsen en moto's. je kan ook zaken kopen zoals, golf club, weed winkel, cinema, taxi bedrijf, garages, heli pads, vliegtuig hangars, theater, car scrapyard, docks. je kan je geld nog altijd uitgeven aan wapens, kapper, maskers, kleren enzovoort. Garages, heli pads, docks en vliegtuig hangers dienen dan om de aangekochte voertuigen/vliegtuigen en boten die je kan kopen via je gsm op internet om ze in op te slaan. Reageren
Soccer98 Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2013 En wat verklaren al die driehoekjes op de blueprint, die staan voor safehouses, dan eigenlijk? Reageren
GTAfame Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Is het niet zo dat je alleen online straks huizen kunt kopen ? Reageren
Linkzz Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Safehouses kunnen idd alleen online gekocht worden, bij singe-player krijg na aantal missies een nieuwe safehouse. Reageren
Faenty. Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 En wat verklaren al die driehoekjes op de blueprint, die staan voor safehouses, dan eigenlijk? Dat zijn de bedrijven die je kopen kunt. Reageren
Soccer98 Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Voor GTA: Online dus. Maar dan kom ik bij de volgende vraag: Als ik de beurs wil op gaan via de BAWSAQ site krijg ik een, op die site, error melding. Moet ik dat vanzelf vrijspelen met een missie of is er iets nier in orden? Ben nog steeds even ver ala vanochtend Reageren
Ak47 Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Bawsaq komt pas later ja. Je kan al wel gaan kijken bij LCN-exchange Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.