Jump to content

Continu starten en stoppen van dvd, zoeken van lens


elrenegado1976

Recommended Posts

Ik vraag me af of andere ook last hebben van het steeds starten van de dvd, en het constant zoeken van de lens tijdens het spel.

Vooral in de stad is dit erger, zelfs als je stil staat na 2 a 3 minuten hoor je zo nu en dan nog steeds de dvd.

hoe meer je afgelegen staat, hoe minder het word.

Dit met een PS3 ultra slim 500gb van 1 maand oud.

(eigelijk zou je de game volledig vanaf hdd moeten kunnen spelen)

Bewerkt: door elrenegado1976
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, mijn PS3 slim van 320gb (1 jaar oud), heeft hetzelfde. Constant hoor je het geluidje van je laser-arm die heen en weer beweegt, wel redelijk irritant, moet het geluid altijd redelijk hoog zetten xD Ik begrijp ook niet waarom er geen functie is om de Bluray volledig op je HDD te zetten? Misschien kan dit nog komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, ik dacht er ook net aan... maarja, ik heb het voor €50 uit de Media Markt, is wel een klein verschil t.o.v. €70 in de PS store. En ja, de kans dat het via een update mogelijk is om op je hdd te dumpen is ook wel klein vermoed ik :-(

Link to comment
Delen op andere websites

andere games laden ook van disk inderdaad,

Maar bij GTA 5 hoor je constant de disk opspinnen en stoppen, of opspinnen en de lens heen en weer gaan ook als je dus stilstaat te niksen.

Bij andere games (bv last of us) is dit heel veel minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...