Jump to content

diefstal verhelpen

Recommended Posts

Geplaatst:

Soms kom je op straat mensen tege die net beroofd zijn en dan kun je de dader pakken.Nu is men vraag waar kun je zien wat je hebt gepakt voor je beslist het terug te geven aan eigenaar of voor jezelf te houden?

Grtz Dré

Geplaatst:

Als je het pakketje met geld oppakt, komt er in de rechterbovenhoek te staan hoeveel geld er in zat. Dit duurt maar een paar seconden en dan is het weg.

Geplaatst:

Meestal is het 500 dollar, en als je het terug geeft hou je 50 dollar.

Zit er, behalve een slecht geweten, nog verdere gevolgen als je het houdt?

Geplaatst:

Of je het geld nu voor jezelf houd of niet, je verliest of wint er niks bij qua respect.. dus ik zou zeggen...KEEP IT!

Geplaatst:

Als je het teruggeeft, heb je een kans op een flinke bonus. Denk dan aan ongeveer een ton, gebeurt niet vaak ;)

Geplaatst:

Ik werd enkele dagen later gebeld doir iemand die beroifd was en ik kreeg een tip van m die me uiteindelijk een ton opleverde. Ik breng alles netjes terug ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Of je het geld nu voor jezelf houd of niet, je verliest of wint er niks bij qua respect.. dus ik zou zeggen...KEEP IT!

En als je dan ooit die ene % mist voor de 100 denk je van had ik het maar terug gegeven.. Meestal zijn het de bedragen niet waard om het te houden. Overigens heb ik dat van jullie met die ton nooit gehad, lijkt me wel leuk ^^

Bewerkt: door Ata

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...