Jump to content

father &son


jdj2581

Recommended Posts

Bij de missie Father& Son moet je samen met franklin achter de gestolen boot aan! als franklin er op staat wordt hij elke keer van de boot geduwd door de tweede vijand en hier loop ik vast . ik kan hem niet opvangen en de vijand niet kapot schieten. iemand hier nog handige tips over??

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals mensjes al zeiden, je moet hem neerschieten. Op de PS3 doe je dit, door op de L1 knop te drukken (en ingedrukt te houden, en dan te aimen met R3)

...

Als je een xBox player bent, dan moet je maar beter opletten bij de tip colommen die verschijnen tijdens missies xD

Bewerkt: door Goten21
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Vooral geen zorgen maken over dat die naar beneden valt!

Ik heb de missie een paar keer over moeten doen, en elke keer als hij dreigde te vallen, duurde het alsnog wel even, en zou ik genoeg tijd hebben om eerst de tegenstander neer te schieten.

En wat er hierboven al werd gezegd: auto richten en dan neerknallen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook die gozer neer geschoten en toen moest je inderdaad Franklin opvangen maar zit wel wat tijd tussen. Ik probeerde ook de banden van de trekker kapot teschieten maar dit werkte helaas niet (Was gehecht aan me boot) :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...