Floppy Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Als ik foto's heb gemaakt, waar kan ik ze dan terugvinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Als ik foto's heb gemaakt, waar kan ik ze dan terugvinden? In Mijn Documenten staat een map 'GTA San Andreas User Files'. Open die map en daar zie je weer een map staan 'Gallery'. Daar staan al je gemaakte foto's . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Maar waar heb je dat spel op ? , bij de xbox staat het op de plek waar je de game kan laden in dat rijtje staat het . bij de playstation is het volgens mij het zelfde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Floppy Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 thnx PS: ik heb m op PC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.