TryX Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Franklin heeft de vaardigheid van het autorijden welke in slowmotion kan rijden voor een korte periode. Michael, welke vaardigheid heeft hij? En hoe gebruik je deze? Reageren
bboysoy Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Michael heeft een bullet-time vaardigheid. Daarmee gaat de tijd langzaam terwijl jij kan schieten. Net als in max-payne. Gebruiken op dezelfde manier als bij Franklin en Trevor. Reageren
TryX Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Wordt deze pas later vrijgespeeld dan? Ik ben nu tot net na de eerste heist. Reageren
bboysoy Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Als je met 'deze' naar Trevor refereert, dan is het antwoord ja. Na de eerste heist komt Trevor in het beeld. Reageren
Faenty. Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 De special ability komt inderdaad pas later bij Micheal. Reageren
TryX Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Ik bedoelde nog op Michael :-) Reageren
bboysoy Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Oh, dat was me niet eens opgevallen. Wanneer ik het deed gebruiken was het al aanwezig. Reageren
MrJurrian Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Michael heeft een bullet-time vaardigheid. Daarmee gaat de tijd langzaam terwijl jij kan schieten. Net als in max-payne. Gebruiken op dezelfde manier als bij Franklin en Trevor. Dat heeft Trevor juist toch? Heb zelf nog niet ontdekt wat Michel voor een vaardigheden heeft. Reageren
Ata Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Nee, hij zegt het goed. Michael gaat i n slow motion met schieten, trevor krijgt een soort rage. Kogels komen harder aan bij de tegenstander en doen minder zeer bij hemzelf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.