Niiek Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Tijdens een missie waarbij je een sniper met een thermal scope gebruikt, kan je heel eventjes bigfoot zien, ik was zelf helaas te laat om een foto te maken. De missie heet trouwens "Predator". (Foto:http://www.gamefront...ster-egg-video/) Reageren
Nissan Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 (bewerkt) Dat figuur lijkt op het model van de Bigfoot uit RDR, Rockstar at its best Bewerkt: 19 september 2013 door Haruhi_Suzumiya Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Zoals Lantyz zou zeggen: Oh dear, niet deze discussie weer... Heb je iets meer bewijs dan een vaag warmtebeeld? Anders gaat dit topic binnen de kortste keren op slot. Reageren
Niiek Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Nee, dit is alles wat je ziet. Als je en paar seconden op hem richt verdwijnt hij opeens. Reageren
Faenty. Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Zoals Lantyz zou zeggen: Oh dear, niet deze discussie weer... Heb je iets meer bewijs dan een vaag warmtebeeld? Anders gaat dit topic binnen de kortste keren op slot. Er was op de eerste dag al videos hiervan gepost, lijkt me welllicht dus legit deze keer? :3 Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Heb je iets meer bewijs dan een vaag warmtebeeld? Anders gaat dit topic binnen de kortste keren op slot. Toevallig heb ik hier wat over gezien in een filmpje van GTASeriesVideos (die overigens flink aan het uploaden is op het moment): Rond 1 minuut is het beeld op pauze gezet, en kun je duidelijk Bigfoot onderscheiden (geen warmtebeeld). Vraag blijft natuurlijk of dit een eenmalige easter egg is, of dat Bigfoot daadwerkelijk rondloopt in het spel. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Net deze missie gedaan en inderdaad datzelfde individu tegengekomen bij het zoeken. Postuur is erg Bigfoot-achtig en hij verdwijnt ook opeens nadat je 'm een paar seconden in het vizier hebt. Misschien toch een kleine easter egg. Reageren
Soccer98 Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Nu ben ik erg benieuwd of hij nu ook tijdens het free roamen tegen te komen is. Zorgt iig voor de bekende hunters. Reageren
Niiek Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Nu ben ik erg benieuwd of hij nu ook tijdens het free roamen tegen te komen is. Zorgt iig voor de bekende hunters. Dat denk ik niet aangezien hij in de missie ook niet loopt ofzo, je ziet hem gewoon en paar seconden en hij despawnt, denk dat het gewoon een leuke easter egg is in die missie. Het zou natuurlijk wel kunnen dat hij rondloopt, wel leuk om straks in Online naar te zoeken Reageren
Goten21 Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Ik houd van dit soort dingen Reageren
Michael Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 Mijn broer zat ook een missie te doen als deze, zelfde figuur en was maar tijdelijk in de scope Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 Hij zit er inderdaad, beetje rechtsonder. Toen ik op 'm schoot verdween hij Reageren
GtaApd Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 Het is allemaal een grap, hij zit er niet in en je zult hem ook niet zien. Reageren
Goten21 Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 Het is allemaal een grap, hij zit er niet in en je zult hem ook niet zien. Nog steeds super cool. Reageren
GtaApd Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 Ja is zeker wel grappig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.