Goten21 Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 Bij iCarly hadden ze ook zoiets gedaan... Luisteren jullie goed naar de radio? Het is echt hilaries hoe ze de Americanen weergeven xDDD "And now to the commercials (dit was non-stop pop) There is this new phone which is way better than you've ever experienced\ *blah blah blah* It is way better than the iFruit and what ever you're gonna mention, because it basically has a different colour with the same stuff in it and some irrelevant stuff added, who wouldn't want such a thing" XD Reageren
Soccer98 Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Geplaatst: 26 september 2013 Allemaal verwijzingen naar die sasquatch missie uit Red Dead Redemption? Hij is de laatse van zijn soort, die jager lijkt verdacht veel uit de RDR-jager enzo. Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 (bewerkt) Big Foot Als je hem tijdens de missie ziet moet je niet op hem richten want dan verdwijnt hij. Als je het spel 100% compleet hebt dan krijg je via Franklin nog een laatst ? die leidt je naar een jager en dan moet je op The Beast jagen. Ik vind hem er ook wel uit zien als Big Foot. Echter is het gewoon iemand in een costuum. Bewerkt: 8 februari 2014 door Spoon0612 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 Vond het wel grappig om te zien Reageren
JJ-B Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 (bewerkt) Toch leuk dat men dit soort dingetjes erin stopt. Ik ben benieuwd of er ook voetsporen zijn te vinden of een Yeti bij besneeuwde gebieden. Bewerkt: 10 februari 2014 door JJ-B Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Ik heb Bigfoot dus gevonden. Best geinig om te doen. je moet best lang achter hem aan jagen, verdwijnt steeds op de radar en dan duikt er tot 3x toe een wolf of tijger mix op je af Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.