Mr CJ Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Ik heb net een ps3 gekocht, mijn vraag is hoe kan je uw inloggen via de PS voor rockstars social club? Ik heb al een account aangemaakt via pc (gta4-tijd) Reageren
bboysoy Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 http://www.gtaforum.nl/topic/127925-op-zoek-naar-vrienden-voor-online-play/#entry2081813 Daarna zal je waarschijnlijk vanaf 1 oktober wanneer je in gta5 online gaat je social club gegevens moeten invullen en zo wordt de nodige info binnen gehaald. Momenteel kun je er niks mee, behalve je voortgang welke op je PSN account is opgeslagen ook zien op je social club account. Reageren
Ata Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Heb zelf dat via mn xbox niks bij word gehouden online (gespeelde tijd, bank afschriften enz). Hoe komt dit? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.