Faenty. Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 POST HIER ALLEEN IN SPOILERS [spoiler][/spoiler] DIT TOPIC GAAT OVER DE LAATSTE MISSIE(S) Ik heb Trevor vermoord(trouwens wel zolang gewacht dat Micheal het uiteindelijk deed en niet ik) , en heb nu echt wel spijt want had niet gesaved en nu ben ik dus een character kwijt... Lekker dan Wat hebben jullie gekozen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cubacrew Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Ik heb voor death wish gekozen, was zo machtig! Ik heb met iedereen moeten afspreken om iedereen die ooit baas over Trevor, Franklin en Michael wou spelen te doden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Ik heb Trevor ook gedood.. Omdat ik dacht dat bij Deathwish Franklin dood gaat, maar daarna ff een filmpje gekeken van Deathwish, en dan blijven ze blijkbaar alledrie leven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cubacrew Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Ik had beter een post geplaats om jullie de tip te geven om voor de 3de optie te kiezen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Ik had beter een post geplaats om jullie de tip te geven om voor de 3de optie te kiezen.. Achja jammer dan.. Met Trevor had ik sowieso niet veel gefree-roamed aangezien die gozer niet spoort xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cubacrew Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Ik had beter een post geplaats om jullie de tip te geven om voor de 3de optie te kiezen.. Achja jammer dan.. Met Trevor had ik sowieso niet veel gefree-roamed aangezien die gozer niet spoort xD Hahaha inderdaad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Racemees Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Welke keuze zou je dan moeten kiezen om ze nog alle drie te houden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cubacrew Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 (bewerkt) Welke keuze zou je dan moeten kiezen om ze nog alle drie te houden? "Deathwish" Bewerkt: 19 september 2013 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Michael Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 (bewerkt) Kan ik de 100% nog halen nu Trevor dood is? Aangezien ik zn stranger missions niet gecomplete heb.. Edit: Fuck it, ik speel 't gewoon op nieuw uit Bewerkt: 20 september 2013 door GTA_Michael Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 Ben ik blij dat ik bij de laatste missie ineens een tweede savegame had. Ik koos er ook voor Trevor dood te makeen. Ik ga straks meteen 'deathwish' doen! Bedankt voor de tip! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Ik heb ook voor C gekozen, zelfde reden als Haarkontje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 ik heb perongeluk Trevor gekilld ;( ik wou Death Wish doen maar had ding op Kill Trevor staan en moest niezen ;( Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 (bewerkt) Net uitgespeeld, Ik had de drang om op Deathwish te drukken, maar koos dan toch om Trevor te doden. Nu ik dit topic lees heb ik er wel dik spijt van Wat een uncool einde trouwens.. Zag die gek rollen in het vuur.. Eghh EDIT: Ik zie al een makkelijkere weg om zowel Michael te kunnen vermoorden, en daarna nog eens Deathwish te proberen. Heb m'n savegame nog van gisteren, had ik net Lamar gerescued! Bewerkt: 25 september 2013 door TekaLoca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Jou probleem had ik juist ook. ik had per ongeluk optie A gekozen en toen moest ik met spijt trevor vermoorden. Ik had 2 savegames aangemaakt dus ben ik op die vorige verder gegaan (20 missies terug) en heb het nu goed uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.