Jump to content

[SPOILERS] Het einde


Faenty.

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FcUtreg4Life

    4

  • Cubacrew

    4

  • GTA_Michael

    3

  • GTAKevin023

    2

Death Wish, eveneens. Je hebt toch geen geweten als je er ook maar aan denkt om iets anders te kiezen? Niettegenstaande heeft Trevor wel op een laffe wijze Johnny vermoordt.

Waar slaat het nou op dat je geen geweten hebt joh, is maar een spel.

Vind het verhaal maar slap en slecht, ben er niet in meegesleurd net zoals in Gta IV. Ook geld verdienen erna is er niet, alleen beetje met beurzen, ook niet echt leuk. Hopen dat online wel goed is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ergens al gelezen, voordat de game uit was, dat er meerdere eindes mogelijk waren. Ik had dus al een voorspelling dat het best wel obvious zou zijn als je iemand van de protagonisten moest vermoorden. Die voorspelling kwam ook uit. Afijn, helaas was ik al gespoild doordat ik een filmpje over GTA V op Youtube zocht en bij de aanbevolen video's stond in de titel: Trevor's Death.

Toen ik dus zelf de keuze kreeg zat ik te twijfelen tussen Kill Trevor of Deathwish. Ik dacht dus: Trevor dood of Franklin dood?

Besloten on er nog maar even over na te denken want ik had toch een save van de voorgaande missie. Een dag later was er iemand op school die alle keuze's spoilde... :(

Maarja, ik had de keuze eigenlijk al gemaakt: geen van beide doden want dat vond ik een soort verraad en ik wilde niet toegeven aan de FIB of Devin Weston. Achteraf ben ik blij met de Deathwish keuze. Einde vond ik niete echt benoemenswaardig. Heb ook de andere gezien, vond die best wel emotioneel: had zo in een film gekund! De Kill-opties vond ik echter wel sterkere eindes hebben maar zijn uiteraard niet ideaal voor de gameplay na de storyline.

Bewerkt: door IndoGuus
Link to comment
Delen op andere websites

Trevor vermoord omdat ik dacht dat Trevor het minst kon betekenen met het kopen van bijv. Cinemas etc aangezien Michael dat moest doen. Franklin vond ik wel een vette personage, aangezien ik 'niggers' toch iets meer bij GTA vind passen imo. Maarja, 1 klein voordeel.. Franklin & Michael hebben nu wel allebei 20 miljoen meer :') Oja, betekent dit nu dat ik geen 100% meer kan krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb 't verhaal zojuist uitgespeeld en voor

C gekozen in de hoop dat Franklin dan niet dood zou gaan. Gelukkig was dit niet het geval. Nu nog 2x uitspelen en Trevor en Michael afmaken. Trevor omdat ik hem niet mag en Michael omdat ik wil weten hoe die missie in z'n werk gaat.

Ook wil ik de heists nogmaal doen, maardan steeds voor de 2e optie gaan. Daar heb ik nu steeds optie 1 gekozen. En oh ja ....

ik moet ook de "save Amanda, Tracey & Jimmy" missies nog spelen,

net als alle Strangers en Freaks missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Sowiezo!!!

DEATHWISH!!! Ik ga niemand van die 3 kwijt raken! Ik hou van alle 3 de personages, flikker op man, Trevor of Michael doden. Belachelijk dat Rockstargames je laat kiezen! Ben best pissig dat ik gewoon moest kiezen en dat het spel dat niet voor me deed. Gewoon automatisch

Ik heb via youtube de dood van Michael en Trevor gezien en ik vond het echt kut. Ze gingen allebei op een hele pijnlijke manier dood gewoon. Echt kut. Ik had, zelfs bij die filmpjes op youtube en ik heb het niet eens zelf gedaan, echt z'n gevoel wat ik bij John Marston van RDR ook had. Gewoon kut een personage die je hebt gespeeld dood gaat. DEATHWISH!! .

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Wil Trevor eigenlijk best wel vermoorden. Werd eigenlijk wel 'n beetje moe van dat gezeik rond de trust issues die hij met Michael had. Terecht dat hij ze had hoor, maar ja ..... tegen alle verwachtingen in (dacht Franklin) was Michael m'n favo character.

Link to comment
Delen op andere websites

Wil Trevor eigenlijk best wel vermoorden. Werd eigenlijk wel 'n beetje moe van dat gezeik rond de trust issues die hij met Michael had. Terecht dat hij ze had hoor, maar ja ..... tegen alle verwachtingen in (dacht Franklin) was Michael m'n favo character.

Dit is ongv hetzelfde als wat ik dacht, ik dacht dat Micheal de saaiste character zijn maar dat viel eigenlijk nog wel mee ik vond ze eigenlijk alle 3 wel ongv. even leuk. Franklin viel me eigenlijk meer tegen omdat ik had verwacht dat hij een echte L.O.C van de Grove Street Families zou zijn maar mijn verwachtingen bleken niet waar tezijn uiteindelijk. En Trevor begon my op een gegeven moment heel erg te irriteren door dat negatieve gedoe van hem maar ik snapte hem wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...