ShiftYZz Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Hallo Allemaal, Ik snap het aandelen idee nog niet helemaal in GTA:V. Als ik bijvoorbeeld 1000 stocks koop van Ammunation, kan ik die dan altijd houden? Of gaan die naar een tijdje weg? Ik zat dan te denken aan het begin aandelen te kopen (of na uitspelen) als ze laag staan, en dan net zo lang wachten tot ze weer hoog staan, hoelang duurt dit dan? Groeet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bboysoy Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Je kan ze voor altijd houden! Behalve als het bedrijf failliet gaat in het spel. Geen idee of dat uberhaupt mogelijk is. Zoals jij het beschrijft, zo moet je het ook inderdaad doen. Eventueel bij een dip kun je altijd aandelen bijkopen voor een lagere prijs. Zo houd je je break-punt laag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShiftYZz Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Dus een befrijf kan failliet gaan, dat wist ik niet :o Het lijkt mij dat een bedrijf als Ammunation en Burgershot nooit failliet kan gaan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quintenfr1908 Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Denk niet dat dat zal gebeuren in het spel. Aandelen heb je in het begin nog niet heel veel, maar gaan in de loop van het verhaal wel een rol spelen om zo snel geld te verdienen. Leuk gedaan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ata Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Deze staat voor de zekerheid in een spoiler, gaat over missies van Lester. Bij bepaalde missies van Lester moet je bedrijven aanvallen, of i.i.g. hoge personen van bedrijven. Hierdoor gaan de aandelen wel naar een ontzettend laag punt. Als je goed luistert in zijn gesprekken hoor je hem ook tips geven hierover. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShiftYZz Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Maar wat als je de verhaal lijn gecomplete hebt, dan kan het toch geen invloed meer hebben? (Lijkt mij) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marakus Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 Jawel hoor, door bijvoorbeeld vrachtwagens van een bepaald bedrijg te slopen zakt de waarde van dat bedrijf en stijgt de waarde van zijn concurent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goten21 Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 Jawel hoor, door bijvoorbeeld vrachtwagens van een bepaald bedrijg te slopen zakt de waarde van dat bedrijf en stijgt de waarde van zijn concurent Weer een geweldige detail van het spel! Blijft maar beter worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.