-starbucks- Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 wat krijg je als je lijst 1 voltooid? en 2 en 3? ik heb lijst 1 voltooid maar ik weet niet wat er nu gebeurd? :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Je bent nieuw maar zou je de Zoekfunctie en de Walktrough willen gebruiken? Als je export lijst 1 hebt gedaan, moet je gewoon verder gaan met lijst 2 en 3. je krijgt volgens mij niks . Bewerkt: 15 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 idd, hij heeft gelijk, je krijgt niks :angry: . maar om niet te wachten op een auto die je kan verkopen op de boot zal ik je een kaartje geven waar alle plaatsen op staan waar de auto's zich bevinden: kaart en hier zijn de drie lijsten van de export: lijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Het enige wat je krijgt is een stukje dichterbij de 100%!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 een nieuwe lijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 meer geld, en bepaalde auto's op bepaalde plaatsen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TackleBerry Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 veel geld! ik heb alleen de admiral binnengebracht en 34450 dollar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 en je kan de autos die je daar brengt ook kopen, op bepaalde dage, maa r das alleen als je veel geld hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Volgens mij krijg je wel een extra auto die je kan kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Om de 5 autos kreeg je dacht ik een extra "bijzondere" auto. Hier bedoel ik auto's mee die je normaal niet ziet rijden. Denk aan: Vortex, Bandito, Monster etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.