Jump to content

Mysterieuze voorwerpen


Ata

Recommended Posts

Dit vond ik net op een Engels GTA forum.. Iemand dit ook gezien? Zit in een spoiler wegens de grootte.

1379277540-dsc-0005.jpg

1379198626-android-image-09-15-2013.jpg

Overigens, valt me ook op dat er nog redelijk vaak over illuminati en the new world order wordt gepraat!

EDIT: Zie net dat het beter bij Easter Eggs kan. Misschien samen voegen met BigFoot topic en een Mythe topic van maken?

Bewerkt: door Ata
Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel vaker iets gedaan met aliens in gta 5.

zo word Michael ook opgezogen en onderzoekt door aliens in een UFO

l

Oh en hoe doe je dat spoiler teken? Dat doe ik vooraan maar even!

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen. Spoilers kun je maken door [spoiler]

om iets heen te zetten. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Oh en hoe doe je dat spoiler teken? Dat doe ik vooraan maar even!

Zet voordat je je verhaaltje begint het woord spoiler tussen [ & ] en eindig je verhaal met het woord spoiler tussen [/ & ]

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Er is een filmpje van, staat op YouTube. Die gast had het na 100%. Bovenop de MT chilliad staat er ergens kom terug als je het verhaal klaar hebt ofzo, dus denk alkeen dan. Heb dit van gtaforums.com. Zal ff zoeken als ik pc beschikbaar heb.

Voor filmpje zoek op gta v flying ufo, die 2e van 14 seconde

Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt. Maar vind dat hele illuminati gebeuren vaag, die tekeningen op de muur, een schilderij (weet nie. Bij wie )

Lestor, heb er een thread van gemaakt (thx voor het verplaatsen btw, Timothy :) )

En idd, mij viel het ook op dat ze over de illu praten... Kvind die sh!t maar vaag hoor, en sommige dingen zijn ook best geloofbaar als je het mij vraagt

Die ufo is wel cool trouwens xD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...