Ata Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Ik heb geen idee wat de missie naam is, maar ik dacht (!) bij Lexter, moet je op een gegeven moment een vliegtuig kapen door er zelf met een klein vliegtuigje in te vliegen. Op een gegeven moment wordt je beschoten en ga je neerstorten, dit is in het meertje. Dan wordt er gezegd dat je nog naar het vliegtuig kan zwemmen om de buit alsnog op te duiken. Iemand die dit gedaan heeft? Kan het niet vinden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Volgens mij is het Lester... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ata Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Ja ook goed, m'n vraag wordt in ieder geval begrepen of het nou x of s is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Ik heb hetzelf niet gedaan, maar wel gelezen dat dit inderdaad kan, volgen mij ligt-ie in het midden van de Alamo Sea. Ikzelf weet het us niet 100% zeker, maar volgens anderen an dit dus wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niiek Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 (bewerkt) Laat maar heb 'm al gevonden. Bewerkt: 20 september 2013 door Niiek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ata Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 (bewerkt) Kan je me vertellen waaar >>> Door .Levi.: Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik in het vervolg de 'bewerk-knop' onderaan je bericht om je bericht aan te passen.<<< Bewerkt: 22 september 2013 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickmh Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Ata, Waarom het zelfde bericht meerdere malen posten??? Niiek, Kan je vertellen waar je hem gevonden hebt, dit zal makkelijk zijn voor de mensen die ook niet verder komen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niiek Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Ata, Waarom het zelfde bericht meerdere malen posten??? Niiek, Kan je vertellen waar je hem gevonden hebt, dit zal makkelijk zijn voor de mensen die ook niet verder komen.. Ik bedoelde de missie zelf in de replay-lijst, het vliegtuig zelf crashed in de Alamo Sea, alleen als je de missie herspeelt stopt de missie zodra je land met je parachute en heb je geen kans om de loot alsnog op te halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ata Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Die dubbel post was perongeluk, doe t niet voor de lol he >>> Door .Timothy: Prima, maar een PB'tje had ook volstaan. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.