Sanderino Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Is het mogelijk meer garages te kopen? Heb nu voor alle 3 de characters een garage van 4 auto's plus hun huizen zelf waar je er 1 in kwijt kan. Die garage waar je 10 auto's in kwijt kunt.. Is dat alleen online of moet je daar wat voor doen? (Story mode uitgespeeld) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2013 Dit is volgens mij of alleen online, of alleen voor mensen met de collector's edition. Of alleen voor de mensen met de CE online. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpeedFight2 Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 (bewerkt) Ik kon helaas geen CE meer krijgen heb de Special maar wat had ik die CE graag gewild vanwege die garage. Volgens mij was die garage en 2 van de 3 voertuigen die bij de CE horen zowel on als offline te gebruiken en enkel het 3e voertuig alleen online... Bewerkt: 23 september 2013 door SpeedFight2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 10-car garage is alleen online, de mensen met de CE hebben ‘m gratis, de rest zal ‘m moeten kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.