haaima Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 ik heb even een vraag. de meeste zullen het wel weten maar ik heb nog steedts niet door waar die gele en blauwe balkjes voor zijn onder de radar. die rode is natuurlijk voor je healt maar die andere 2 veranderen bij mij nooit. en is armor ook niet meer aanwezig bij gta 5 ? die ben ik ook nog niet tegen gekomen in de winkels. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Blauwe is armor, gele is je special ability. Reageren
haaima Geplaatst: 19 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2013 kan je armor dan bij ammunation kopen? kon hem zo snel niet zien daaro. of kijk ik erover heen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Het gele balkje is je Special Ability (verschillend per speler en te activeren door tegelijkertijd de twee Sticks in te duwen [L3+R3] en [L+R]), het blauwe balkje is als ik het goed heb je Armor (?) Reageren
Redwhite Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 ja, ik ben er in 2 binnen geweest en daar hangen ze links aan de muur. Het is een andere 'balie' dan waar de wapens hangen. Je hebt er 1 met wapens en explosieven, 1 met armor en 1 met jachtkleding dacht ik. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 En hoe duurder je armor vest die je koopt des te meer het balkje van je armor gevuld word Reageren
Niiek Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Heeft die jachtkleding eigenlijk nog een effect, of zijn het gewoon normale kleren ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.