Bassieboy35 Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Gran Turismo 6 Ontwikkelaar: Polyphony Digital Uitgever: Sony Computer Entertainment Genre: Race Platforms: PS3 Aantal spelers: 4 (?) Release: 6 December 2013 Demo: Ja Website: Gran Turismo 6 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fcKt5gm1C44 Het is bijna weer zover, er zit een nieuwe Gran Turismo aan te komen. Wat vinden jullie hiervan? Verwachten jullie dat deze beter zou zijn als zijn voorganger en zal je hem dan ook halen? Uiteraard zijn er weer veel auto's, de exacte lijst heb ik zo gauw even niet kunnen vinden. Wel heb ik begrepen dat er meer dan 1000 auto's terugkomen uit Gran Turismo 5, dus dat beloofd wat goeds. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Ik heb het niet echt met racen over een circuit... Net zoals bij GTA dan kan je door de straten crossen, dus dit wordt hem niet... Kreeg zijn voorganger bij mijn PS3, vond hem echt knap tegen vallen... Reageren
PorZ19 Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Kijk hier ontzettend naar uit, de GT6 anniversary edition is al gepreordert. Complete carlist die uit GT5 komt is hier te vinden: http://www.gran-turismo.com/nl/products/gt6/cars/ Reageren
Wesley Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 Hhmm, ik ben nog niet echt helemaal overtuigd om het te kopen. Eerlijk gezegd denk ik zelfs dat ik nog even wacht met GT6. Uiteraard moet ik wel toegeven dat GT5 echt een geweldige race simulatie is! Zekers de beste! Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 (bewerkt) GT hun minpunt is te weinig nieuwe autos,ik koop het wel,en Forza hun minpunt is met hun vele DLC's om bij te betalen. Al moet ik zeggen dat ze mooie circuits hebben. Bewerkt: 25 september 2013 door zenoken Reageren
Lord-Vortex Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 Zeker mooi spel, voor Playstation Fans. Ik heb zelf geen Playstation en vind de Forza Series geweldig, speel 't namelijk al sinds Forza 2. Helaas is by Grand Turismo altijd het gebrek aan Customization, ik weet niet of dit ook zo is bij GT6 maar daar ga ik wel vanuit. Ik vind dit niet echt heel erg dicht in de buurt komen van Forza 5 maar eigenlijk meer op Forza 4 lijken. Reageren
NicolaB Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Geplaatst: 27 september 2013 Ik ben benieuwd of de stap GT5-GT6 groter is dan GT4-GT5. Want 5 vond ik relatief tot 4 erg tegenvallen. Op zichzelf gezien is GT5 natuurlijk een prachtige game, maar dat was GT4 ook al. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 28 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Gran Turismo 5 is de enigste van de serie die ik gespeeld heb, daar was ik dik tevreden mee. Is alleen geen game waarmee ik me een lange tijd mee kan vermaken, meer in korte periodes. Daarom wacht ik nog even voordat ik Gran Turismo 6 koop. Reageren
Michael Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Ik heb een zeer lange tijd GT gespeeld, ook toen ik klein was, heb hier zelf nog de GT3 staan. Ik kijk dus zeer uit naar GT6! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Wie heeft zijn pre-order al staan? Reageren
PorZ19 Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Geplaatst: 4 november 2013 Ja, heb al een Pre-order geplaatst. Ik heb gekozen voor de 15th Anniversary Edition. Begin september bestelt. Reageren
Michael Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Gran Tourismo 6 is vandaag uitgekomen. Wie heeft hem thuis liggen? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Ja, heb al een Pre-order geplaatst. Ik heb gekozen voor de 15th Anniversary Edition. Begin september bestelt. dan krijg je een R8 oh en klopt het dat je eerste auto verplicht een Honda Fit is? Reageren
Together Geplaatst: 6 december 2013 Rapport Geplaatst: 6 december 2013 Is gt vandaag pas uitgekomen?! Ik had hem gister al! En ja ik moest een Honda Fit kopen Reageren
Jochems Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Ik heb het niet echt met racen over een circuit... Net zoals bij GTA dan kan je door de straten crossen, dus dit wordt hem niet... Kreeg zijn voorganger bij mijn PS3, vond hem echt knap tegen vallen... PRECIES dit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.