Jump to content

Gran Turismo 6

Recommended Posts

• 5 maanden later...
  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Together

9

• TheDutchWesley

7

• GekkieJ01

4

• Bassieboy35

3

Geplaatst:

Dat dit topic nog dood is..

Ik heb sinds een paar weken ook GT6. Met het oog op de servers die er binnenkort uitgaan bij GT5, leek me dit wel een verstandige keus. Ben nu bezig met alle licenties, heb tot nu toe alles goud, dus daar ben ik wel blij mee. Heb zelfs de Vettel challenges goud!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik doe dan mee :D Psn: boy981 (je hebt me al op psn)

Bewerkt: door GTA5BOY
  • 5 weken later...

Ik weet wel wat van tunen. Niet echt alles bijv het toespoor enzo maar ik denk dat ik je wel eventueel kan helpen.

Bewerkt: door TheDutchWesley
Geplaatst:

O ok dat is handig want ik heb nu op mijn Nissan GTR black edition een gewone drag race base tune van iemand maar ik zou die echt moeten aanpassen...

Geplaatst:

Heeft er ook iemand verstand van driften? Zo ja, hoe moet ik mijn auto dan afstellen? Welke auto is het beste?

Driften zelf kan ik niet zo goed maar de afstelling is beetje hetzelfde als drag racing denk ik. prober eens je traction control uit te zetten en zoek een base tune op youtube. Voor de rest best achterwiel aangedreven auto's of 4 wielaandrijving

Bewerkt: door ZeroJens
Geplaatst:

Lees dit maar, of dit.

Bij de laatste, staan onderin pijltjes om naar de vorige of volgend onderwerp te gaan waarbij ze andere aspecten van afstellen uitleggen.

Geplaatst:

Ik heb weleens Grid gespeeld, maar race-games kunnen mij niet echt raken. Ik vind het wel leuk om rond te scheuren in GTA maar om dat een hele game lang te doen? Wat vinden jullie zo leuk aan race-games en wat zijn de grootste verschillen m.b.t. rijden in GTA?

Geplaatst:

Veeeel realistischer en beter/scherper beeld. Je hebt in GT6 bijna alle voertuigen tot je beschikking en je kan ze ook nog leuk tunen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...