Jump to content

Gran Turismo 6

Recommended Posts

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Together

9

• TheDutchWesley

7

• GekkieJ01

4

• Bassieboy35

3

Geplaatst:

Ik speel het nog regelmatig, vandaag heb ik mijn stuurtje ( Logitech G25 ) aangesloten, en heerlijk een dagje geraced/gecruised. Stuurtje was meteen afgestoft haha. :puh:

Geplaatst:

Ah fijn, ik speel het ook nog regelmatig. Ik gebruik een controller ipv een stuur. Want ik drift veel en dan heb je snelle bewegingen nodig, wat met een controller makkelijk is en met een stuur moeilijker. Maar het is wel te doen met een stuur :) .

Geplaatst:

Klopt, driften met een stuurtje is redelijk pittig, en dat komt voornamelijk omdat het omslagpunt heel erg snel tegenstuurt wanneer je in een drift zit, bovendien kan je daar heel moeilijk de controle overkrijgen en zit je dus zo in een 360* slip.

Wat wel leuk is aan GT6 is dat je heel veel verschillende servers hebt, van cruisen, tot driften, en van JDM meetings tot racen op de Ring. Ik hou zelf iets meer van de cruise lobby's met regels, die regelmatig afspelen op London, Circuit de La Sarthe, Special Stage 7 En Cote D' Azur. Het liefste heb ik dat ze nog meer van zulke circuits toevoegen, in GT4 had je bijvoorbeeld een dorpje waar je doorheen moest racen, en dat was gewoon hartstikke nice.

Geplaatst:

Ik vind het ook erg leuk als ze 'cops' spelen. Dit speelt zich vaak af op Cote D' Azur. Er is politie en er zijn 'normale' verkeerdeelnemers. Je moet aan de rechterkant blijven rijden. Je moet aan de toegestane snelheid houden. Dat is meestal 120/150km/h. De politie geeft je een waarschuwing als je te hard gaat.

Geplaatst:

En, wat erg fijn is, je hebt bijna geen hackers en mensen die met de snelste wagens racen (behalve special stage route x)

Geplaatst:

Dat is niet gek. Wat wil je dan met een 12km recht stuk? Ik zelf gebruik mijn Pagina daar altijd. 1200pk en 1000kg dacht ik. Ik zal later naar de exacte getallen kijken. Meestal raak ik de 500km/h wel aan. Topsnelheid ligt bij 520km/h. En het mooie is, ik had die auto helemaal gratis! Was een 15th anniversary car :sigaar: .

Geplaatst:

Dat is niet gek. Wat wil je dan met een 12km recht stuk? Ik zelf gebruik mijn Pagina daar altijd. 1200pk en 1000kg dacht ik. Ik zal later naar de exacte getallen kijken. Meestal raak ik de 500km/h wel aan. Topsnelheid ligt bij 520km/h. En het mooie is, ik had die auto helemaal gratis! Was een 15th anniversary car :sigaar: .

Niet helemaal gratis...
Geplaatst:

Top van mijn snelste auto is de Supra. 1200PK op 900KG volgens mij, top van 420, behaald met NOS. Baan was Route X.

Geplaatst:

Ik heb 360+ gehaald met de VW T1 Sambabus, was wel met NOS, bergafwaarts en een Supra waarin ik kon slipstreamen.

Niet slecht voor 200pk :sigaar:

Tevens ook de wagen waarmee ik de meeste kilometers maak, ik ga richting de 800km.

Geplaatst: (bewerkt)

Niet gek Gekkie, maar die auto kan toch wel een hogere topsnelheid hebben? Kijk is naar de gearratio's. Want mijn Pagina Huayra heeft 1252 pk en 1100 kg en gaat boven de 500KM/H :? . Dat heb ik wel met NOS gehaald. 0.88kg/pk :7 .

@Golf 360+ met een hippybus?! Dat is wel heel snel. Voor 200pk is dat zeker niet gek. Ik maak de meeste kilometers met de Huayra. 660 km heb ik er nu opstaan. :)

Bewerkt: door GTA5BOY
Geplaatst:

Ik heb 360+ gehaald met de VW T1 Sambabus, was wel met NOS, bergafwaarts en een Supra waarin ik kon slipstreamen.

Niet slecht voor 200pk :sigaar:

Tevens ook de wagen waarmee ik de meeste kilometers maak, ik ga richting de 800km.

Knalt die bus dan niet uit elkaar? :puh:
  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...