GekkieJ01 Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 (bewerkt) In de ATV/Moto races komt Trevor aan met een motorpak waarop staat Nagasaki, dit is duidelijk een hint richting het motormerk Kawasaki, die ook motorkleding maakt. En blijkbaar heet de quad waarop Trevor aan het racen is ook Nagasaki, daar ligt dus ook een kleine verwijzing. Bewerkt: 19 september 2013 door GekkieJ01 Reageren
Michael Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 (bewerkt) Klinkt eigenlijk meer als de stad 'Nagasaki' die weg is gevaagd door de Amerikanen. Ik denk dat het twee betekenissen heeft. Bewerkt: 19 september 2013 door Extreem Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 september 2013 Rapport Geplaatst: 19 september 2013 Het is beide. Rockstar kiest een persiflagenaam voor Kawasaki (wat gewoon is genoemd naar de stad waar het ligt, u raad het: Kawasaki), dus ze kiezen voor Nagasaki waardoor er een verwijzing in te vinden valt. Maar dat is dan geen echte Easter Egg, maar een persiflage. Reageren
louis1993 Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Geplaatst: 12 januari 2014 (bewerkt) ik heb nog een ander motormerk die ook al in GTA IV zat "Shitzu" wat ik denk een referentie is naar Suzuki is screenshot Shitzu GTA IV: Bewerkt: 12 januari 2014 door louis1993 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.