david Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 ik heb gistere sa gespeeld op xbox en zag dat je ook een replay kon zien. waarom is dit niet bij de ps2?? of is dit wel? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 ik heb gistere sa gespeeld op xbox en zag dat je ook een replay kon zien. waarom is dit niet bij de ps2?? of is dit wel? :lol: Je hebt geen replay op de playstation 2. Ik denk dat ze iets nieuws hebben gedaan daar omdat ze lang moesten wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) GTA 3 , GTA Vice City en GTA sanandreas hebben dat op de PC. Jammer genoeg is het niet nieuws..Het is dus niet op de PS2 Wat je dnekt is niet waar..dit is al lang. Dit is duidelijk genoeg. Bewerkt: 15 juli 2005 door GoKu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 rockstar toch he, waarom hebben ze er niet vroeger aangedacht, want ik vind het wel vet. dan kan je je stunts altijd een keertje opnieuw bekjiken he :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Ja, ik vind het echt spijtig dat je bij de Ps2 niet de Replay kan bekijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 de replay is wel lachte maar de graphics in de replay zijn minder (geen vuur, wielen draaien niet, geen geluid, propellors draaien niet ed) maarjah ik gebruik het toch bijna nooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 ik gebruik replay nooit.., je mag de mijne we hebben ;-) het is gek als je parachute gaat springen of als er auto;s in de fik gaan, ik vind het gek :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.