Legenderion Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 Waarom moet je aldoor aangeven bij het opstarten dat je m gwn in het engels speelt?; kun je dit ook uitzetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 Voor zover ik weet niet. Zo storend kan het niet zijn toch? 1 Klik op de knop en klaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Legenderion Geplaatst: 20 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 Voor zover ik weet niet. Zo storend kan het niet zijn toch? 1 Klik op de knop en klaar. onnodige klik als je altijd dezelfde instelling hebt he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goten21 Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 Hoef ik niet? Welk console? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quiz Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 Je moet de taal van je systeem instellen naar engels. De talenkeuze zal dan niet meer tevoorschijn komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpeedFight2 Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Ja hier ook op de PS3 erg irritant, ik wil de PS3 niet op Engels zetten om dit niet meer te hebben hopelijk doen ze er wat aan door een remember my choice optie oid... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Je jan gwn je ps3 engelstalig zetten. En als he dat niet wilt dan gwn die ene knop indrukken telkes aan het begin. Is toch niet zoveel moeite? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.