RedNeck Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 Kan iemand mij misschien vertellen waar ik de Grotti Carbonizzare kan vinden? Ik heb echt al uren rondgereden in het gebied rond Micheals huis maar ik zie hem maar niet. Iemand die een vast spawnplek weet of mij kan vertellen waar je hem tegenkwam? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redwhite Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 blijf zoeken! ik ben hem al meerdere keren tegengekomen en nadat mijn grijze verdwenen was, vond ik meteen een rode. Helaas weet ik geen vaste spawnplekken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 Hij spawnt best vaak op de Los Santos Freeway wanneer je de stad uitrijdt, ook in de omgeving van East Vinewood en Rockford Hills. Steel gewoon de eerste beste sportwagen wanneer je er rond rijdt en de kans dat een Carbonizzare spawnt zal direct omhoog gaan. De auto heeft verder geen vaste spawn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Paul88 Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 Ik heb er net een gevonden bij de "Vinewood Bowl" in Vinewood. Een rode nog wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Mijn broer heeft hem samen met mij vlakbij Vinewood Hills gevonden. Misschien kan je ook even kijken bij de huizen als daar ook eventueel die auto staat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Zijn alle auto te vinden(zei het heel zeldzaam) of zijn sommige alleen online te koop? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RedNeck Geplaatst: 21 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Ik kan hem op die parkeerplaats bij de vinewood bowl niet vinden, ben al een paar keer heen en terug gegaan. Ook in vinewood hills niet. Ik heb hem echt nog nooit gezien en verder alle auto's wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Dat is best vreemd, want het is één van de meest spawnende voertuigen. Zie hem letterlijk overal. Beter advies kunnen we je niet geven ;3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FoodForThought Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Probeer dan misschien ook eens de autosnelweg te nemen vanaf Paleto Bay richting Los Santos. Geen afslag nemen, gewoon rechtdoor rijden. Eerst zal je voornamelijk SUV's en vrachtwagens inhalen en tegenkomen, maar naarmate je Los Santos nadert zullen er meer sportwagens spawnen. Op dat moment moet je gewoon goed uitkijken, want ook dan spawnt hij af en toe als rijdend voertuig op de snelweg. Een mooiere auto - ook op vlak van tunen (bijv. Fenders - vind ik de Benefactor Feltzer. Maar dat is mijn smaak natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Zoek er eens niet naar, dan kom je hem meestal wel tegen Franklin heeft die auto Michael ook en Trevor ook. Ik zie ze erg vaak rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RedNeck Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Er niet naar zoeken werkt ook niet haha. Ik vraag me af hoe het autospawnsysteem werkt want van de sportauto's ik zie alleen maar 9F's, Rapid GT's, een paar Infernus'en soms en een paar Comet's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Hoever ben je in de storyline? Ik kwam hem eerst ook nooit tegen. Rond de 20% moet ie sws wel spawnen. Anders koop je hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RedNeck Geplaatst: 24 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 ik ben al over de 40 % nu. Je kan deze auto helaas niet kopen, als dat kon dan kocht ik er 1000 en deelde ik ze aan inwoners van LS uit zodat ze dan wel een keer rondreden Ik heb misschien al iets, als je een missie moet doen voor Solomon dan staat ie voor zijn deur. Maar ik ben daar nog niet, nog even geduld dus haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jochems Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Ik heb deze auto al heel vaak gehad en ook nu gepimpt in mijn bezit. Ik wist niet dat deze auto zo speciaal was? Ik zie hem namelijk best vaak rondrijden hoor.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 (bewerkt) Er niet naar zoeken werkt ook niet haha. Ik vraag me af hoe het autospawnsysteem werkt want van de sportauto's ik zie alleen maar 9F's, Rapid GT's, een paar Infernus'en soms en een paar Comet's. ik zie nooit 9F's Bewerkt: 24 september 2013 door Larsiexd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.