Jump to content

Grotti Carbonizzare


RedNeck

Recommended Posts

Kan iemand mij misschien vertellen waar ik de Grotti Carbonizzare kan vinden? Ik heb echt al uren rondgereden in het gebied rond Micheals huis maar ik zie hem maar niet. Iemand die een vast spawnplek weet of mij kan vertellen waar je hem tegenkwam?

Link to comment
Delen op andere websites

Hij spawnt best vaak op de Los Santos Freeway wanneer je de stad uitrijdt, ook in de omgeving van East Vinewood en Rockford Hills. Steel gewoon de eerste beste sportwagen wanneer je er rond rijdt en de kans dat een Carbonizzare spawnt zal direct omhoog gaan. De auto heeft verder geen vaste spawn.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer dan misschien ook eens de autosnelweg te nemen vanaf Paleto Bay richting Los Santos. Geen afslag nemen, gewoon rechtdoor rijden.

Eerst zal je voornamelijk SUV's en vrachtwagens inhalen en tegenkomen, maar naarmate je Los Santos nadert zullen er meer sportwagens spawnen. Op dat moment moet je gewoon goed uitkijken, want ook dan spawnt hij af en toe als rijdend voertuig op de snelweg.

Een mooiere auto - ook op vlak van tunen (bijv. Fenders - vind ik de Benefactor Feltzer. Maar dat is mijn smaak natuurlijk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben al over de 40 % nu. Je kan deze auto helaas niet kopen, als dat kon dan kocht ik er 1000 en deelde ik ze aan inwoners van LS uit zodat ze dan wel een keer rondreden :puh: Ik heb misschien al iets, als je een missie moet doen voor Solomon dan staat ie voor zijn deur. Maar ik ben daar nog niet, nog even geduld dus haha

Link to comment
Delen op andere websites

Er niet naar zoeken werkt ook niet haha. Ik vraag me af hoe het autospawnsysteem werkt want van de sportauto's ik zie alleen maar 9F's, Rapid GT's, een paar Infernus'en soms en een paar Comet's.

ik zie nooit 9F's :puh:

Bewerkt: door Larsiexd
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...