Dipsie8 Geplaatst: 24 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2013 Ik heb toen ik spawnde uit het ziekenhuis een Grotti voor mijn neus gezien, heb 'm gejat en meegenomen... Bleek een geweldig convertible te zijn, dus gepimpt en in een garage gestopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ak47 Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Ik vond er eentje op de grote parkeeplaats naast Floyds huis. Maar vind het geen hele bijzondere auto... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RedNeck Geplaatst: 26 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Ja hoor ik heb hem! Wanneer je naar 'S' (missie legal trouble bij die filmstudio) gaat staat er voor de deur altijd een gele carbonizzare. En nu ik er in heb gereden spawn hij ineens wel in verkeer en op parkeerplaatsen. Dus dikke tip voor iedereen die deze auto zoekt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.