Jump to content

[Signature] gevraagd

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal, tis alweer een poosje geleden dat ik hier rondhuppelde :puh: en zou graag weer eens een nieuwe signature willen. Hoe die eruit ziet mag je helemaal zelf bepalen, er zijn slechts 2 dingen die ik wel wil terugzien:

- In mijn vroegere signatures had ik vrijwel altijd een voertuig uit gta, de ene keer had ik een auto, de andere keer een vliegtuig. Ik wil dus graag een voertuig uit GTA in de signature hebben. Welke voertuig mag je zelf bepalen en uit welke GTA mag je ook zelf weten.

- Mijn naam Ymosky moet erop staan ;)

Type: Signature

Stijl: Maakt niet zoveel uit?

Grootte: Maximaal 500x150 natuurlijk, maar kleiner mag ook als dat mooier is!

Voorbeeld: Heb ik niet

Tekst: Ymosky

Rand: Als dat leuk staat

Kleuren: Liefst een beetje frisse kleuren, Zegmaar GTA V fris, en niet GTA IV somber :puh:

Render (optioneel):

Extra (optioneel): Ik wil graag een signature met een voertuig uit GTA

Owjah, en als je daarna nog tijd over hebt, mag er ook wel een nieuwe avatar bij, die is ook wel aan vervanging toe geloof ik :puh:

Bewerkt: door Ymosky
Geplaatst:

Hoi amenti,

Dat ziet er heel goed uit! Maar ik had eigenlijk gevraagd om een signature met een GTA voertuig! ;) Dat is dit toch niet echt volgens mij :puh:

Geplaatst:

Hoezo vraag je om een signature als je het zelf kan? :muur:

da's eigenlijk toch best wel een complimentje.. denk ik. Want blijkbaar lijkt het dus net alsof ik kan photoshoppen :puh:

Maareh, ik kan me voorstellen dat het wel wat lullig staat als ik eerst om een sig vraag, en er vervolgens zelf eentje maak, sorry daarvoor :$ Maar eerlijk gezegd wist ik dus niet eens dat ik dat zelf kon. Heb gewoon vandaag eens aan de hand van een tutorial zitten proberen :)

Maar ook die ik zelf maakte is nog geen GTA-voertuigen-sig, dus kben nog steeds niet tevreden :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...