Ymosky Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 (bewerkt) Hallo allemaal, tis alweer een poosje geleden dat ik hier rondhuppelde en zou graag weer eens een nieuwe signature willen. Hoe die eruit ziet mag je helemaal zelf bepalen, er zijn slechts 2 dingen die ik wel wil terugzien: - In mijn vroegere signatures had ik vrijwel altijd een voertuig uit gta, de ene keer had ik een auto, de andere keer een vliegtuig. Ik wil dus graag een voertuig uit GTA in de signature hebben. Welke voertuig mag je zelf bepalen en uit welke GTA mag je ook zelf weten. - Mijn naam Ymosky moet erop staan Type: Signature Stijl: Maakt niet zoveel uit? Grootte: Maximaal 500x150 natuurlijk, maar kleiner mag ook als dat mooier is! Voorbeeld: Heb ik niet Tekst: Ymosky Rand: Als dat leuk staat Kleuren: Liefst een beetje frisse kleuren, Zegmaar GTA V fris, en niet GTA IV somber Render (optioneel): Extra (optioneel): Ik wil graag een signature met een voertuig uit GTA Owjah, en als je daarna nog tijd over hebt, mag er ook wel een nieuwe avatar bij, die is ook wel aan vervanging toe geloof ik Bewerkt: 20 september 2013 door Ymosky Reageren
amenti Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 (bewerkt) ^.^ v1. http://i42.tinypic.com/16hsup.pngv2.http://i42.tinypic.com/16hsup.png Bewerkt: 21 september 2013 door amenti Reageren
Ymosky Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Hoi amenti, Dat ziet er heel goed uit! Maar ik had eigenlijk gevraagd om een signature met een GTA voertuig! Dat is dit toch niet echt volgens mij Reageren
amenti Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Hoezo vraag je om een signature als je het zelf kan? Reageren
Ymosky Geplaatst: 23 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Hoezo vraag je om een signature als je het zelf kan? da's eigenlijk toch best wel een complimentje.. denk ik. Want blijkbaar lijkt het dus net alsof ik kan photoshoppen Maareh, ik kan me voorstellen dat het wel wat lullig staat als ik eerst om een sig vraag, en er vervolgens zelf eentje maak, sorry daarvoor :$ Maar eerlijk gezegd wist ik dus niet eens dat ik dat zelf kon. Heb gewoon vandaag eens aan de hand van een tutorial zitten proberen Maar ook die ik zelf maakte is nog geen GTA-voertuigen-sig, dus kben nog steeds niet tevreden Reageren
SpacyColours Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Ik vind deze die je nu hebt persoonlijk erg mooi Ymoski. Die van amenti ook by the way. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.