Jump to content

GTA V PC versie 22 November 2013!


TryX

Recommended Posts

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/618396/1/1/100/gta-v-op-22-november-naar-pc.html

Volgens de Engelse Winkel Gameseek is de pc-versie van GTA V te koop vanaf 22 november. Hoewel de website geen pre-orders meer aanneemt, konden gamers die het spel nog niet hebben hem wel alvast bestellen voor 25 pond.

Rockstar heeft momenteel nog geen officiële aankondiging gedaan dat het spel een pc-versie krijgt. Wel zijn er afgelopen dagen geruchten opgedoken dat hij er aan zat te komen. Deze geruchten ontstonden uit teksten die in de broncode van de Xbox 360 waren ontleed. De datum 22 november klinkt ook nog eens aannemelijk. De Xbox One en PlayStation 4 worden rond die tijd gelanceerd, waarbij een GTA V-versie voor de nextgen-consoles niet uitgesloten is.

130920_19054_grand-theft-auto-v-pc-listing-gameseek.png

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik een game-website had, zou ik ook zo'n pagina maken. Genereert vast heeeeeeel veeeeeeel traffic en misschien zelfs sales.

Zou echter wel super vet zijn, zo snel al. Dan zou de PS4 en X1 versie ook rond diezelfde tijd klaar moeten zijn. Zelfde structuur.

Bewerkt: door bboysoy
Link to comment
Delen op andere websites

Winkels deden dit ook met de console versie van Grand Theft Auto V toen er nog geen release datum bekend was. Die datum's klopten ook niet, dus ik zou er niet vanuit gaan dat deze datum wel klopt. ;)

Bewerkt: door TalkingPear
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat zoiets klopt! Bij GTA IV werd pas ruim 3 maanden na de release voor xbox en playstation bekend gemaakt dat deze voor de pc uitkomt. Niet echt geloofwaardig als dat nu na een paar dagen al zou zijn.

Ook zit er tussen de eerste release van GTA IV en de pc versie ruim 7 maanden (inclusief een keertje uitstellen). Zouden ze dat bij GTA V ineens wel al na twee maanden doen dan? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me eerder dat ze GTA 5 releasen voor de PS3 en de xbox one. Misschien om de verkoop van de nieuwe consoles te boosten.

Ik was niet van plan een PS4 te gaan kopen anytime soon, maar nu ik GTA5 lekker aan het spelen ben helemaal niet meer, want voordat ik daar alles gezien heb, en Gran Turismo 6 komt ook nog voor de PS3 op de valreep. Dus ik denk dat veel mensen nog druk zijn met de PS3 en om nou 2 consoles naast elkaar te hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Er staan al pre-orders voor de PC-versie op sites van winkels. Dus het zal wel geen gerucht meer zijn.Ik heb alle vorige GTA's voor pc in bezit. Dus het was ook wel te verwachten dat ie op PC zou uitkomen.Maar ik hoop wel dat ie speelbaar is onder Windows7.Windows8 zou ik kunnen draaien, maar ik heb er geen beeldscherm ervoor.

Bewerkt: door S.Knoop
Link to comment
Delen op andere websites

Er staan al pre-orders voor de PC-versie op sites van winkels. Dus het zal wel geen gerucht meer zijn.Ik heb alle vorige GTA's voor pc in bezit. Dus het was ook wel te verwachten dat ie op PC zou uitkomen.Maar ik hoop wel dat ie speelbaar is onder Windows7.Windows8 zou ik kunnen draaien, maar ik heb er geen beeldscherm ervoor.

Winkels hebben héél vaak voor dat een product wordt aangekondigd die optie al. Dat betekent dus niet dat hun weten wanneer de game uitkomt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...