101bas Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Goeiemorgen. Ik heb een vraagje.. Als het bij mij donker word in gta, dan worden de schaduwen pikzwart en vervagen veel dingen. Weet iemand hoe dit komt? Ik zal vanmiddag effe een foto maken en uploaden. Reageren
realhustler Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Bij de install, kon je toen het logo goed zien? Ik moest wel wat verstellen om het logo te zien. Waarschijnlijk kan je dit in settings verstellen. Reageren
101bas Geplaatst: 20 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Ik heb hem helemaal naar rechts gedaan, hij is goed zichtbaar Reageren
Dexist Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 probeer ook met instellingen van je tv zelf te tweaken, dit kan ook helpen! Reageren
Ak47 Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 Bij mij zithet balkje uiterst links, de graphics zijn geweldig! Het logo moet immers maar nauwelijks te zien zijn, niet zo goed mogelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.