masterkey Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 (bewerkt) Beste Mensen, Rockstar Games heeft echt goed zijn best gedaan met GTA 5. Maar de laatste tijd als ik lekker hard aan het scheuren ben door de stad met een dikke bolide, heb ik zo af en toe het probleem dat sommige objecten onder andere houten palen voor het stroom en elektrische kastjes die vaak op een stoep staan te laat verschijnen met als gevolg mijn dikke bolide in de prak. Ik ben benieuwd of meer mensen dit ondervinden zowel xbox 360 als ps3? Ik speel zelf GTA 5 op de xbox. Bewerkt: 20 september 2013 door masterkey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 Dit heb ik eens meegemaakt op een bepaalde plek in de wereld, en heel soms bij ondergrondse tunnels e.d. Speel hier overigens ook op de Xbox. Maar heb je misschien beide discs op de harde schijf geïnstalleerd? Dit kan namelijk voor zulke fouten zorgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 Klopt. Vooral vlaggenmasten en boomstammen. PS3, overigens. Schoonheidsfoutje, niets ernstigs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
masterkey Geplaatst: 20 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 Ik heb niet beide discs geïnstalleerd omdat dit ook duidelijk voor die tijd was aangegeven. Idd het is een schoonheidsfoutje maar soms wel heel erg irriterend. Hopelijk komen ze snel genoeg met een patch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FoodForThought Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Ik heb dit vandaag voor de eerste keer voor gehad. Net zoals jij, afgaande op je beschrijving, was ik tegen hoge snelheid door de stad aan het rijden. De pop-ups van bomen, gebouwen, stukken wegdek, etc. komt doordat de omgeving niet snel genoeg kan laden vóór jij er bent. Dit komt door je hoge snelheid. Je zult merken dat wanneer je vertraagt of even stilstaat, dit probleem verdwijnt. (PS3 heb ik.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 Nog iemand die problemen heeft met de xBox versie... Ik begin me nu toch dingen aftevragen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dionkoffie Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 ik heb het ook soms. maja ik denk dan maar: je kan niet alles perfect hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Blame die oude consoles... 6+ jaar oude techniek... Kan niet wachten op de PC versie <3 <3 <3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Zullen ze niet fixen. GTA IV had hier ook verschikkelijke last van. Heb het nu naar mijn idee minder in GTA V, maar het gebeurd nog regelmatig. De xbox (of ps3, maakt niet uit) is gewoon te oud om alles te kunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackops Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Zullen ze niet fixen. GTA IV had hier ook verschikkelijke last van. Heb het nu naar mijn idee minder in GTA V, maar het gebeurd nog regelmatig. De xbox (of ps3, maakt niet uit) is gewoon te oud om alles te kunnen. Tijd voor de PC! >>> Door .Timothy: Prima, maar daar ging dit topic niet helemaal over geloof ik..<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShootDaan Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Bij de gedownloade versie is dit sowieso, maar als je gewoon met disc heb zou dit eigenlijk niet echt kunnen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.