drinkeh Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 (bewerkt) Hallo Helaas nog geen GTA V voor mij. Maar door alle media-aandacht begint het wel serieus te kriebelen... Er zat dus niets anders op dan terug te keren naar een van de vorige om wat nostalgie op te snuiven. Ik heb me nog eens aan san andreas gezet, maar zit nu vast bij de missie life's a beach. De pijltjes doen om het even wat, en ik heb al vanalles geprobeerd (settings aanpassen, de cheatcode SLOWITDOWN, ...). Het zou zalig zijn als iemand dit even snel wil fiksen. Je begint in het appartement vlak naast de burgershot en komt net op tijd aan voor de missie. Thanks, Hendrik. GTASAsf1.b Bewerkt: 20 september 2013 door drinkeh Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 (bewerkt) Life's a Beach - Mission passed! Beloning: - Respect Bijzonderheden: Geen Savegame: GTASAsf1.b Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt. Veel plezier en succes toegewenst met het verdere spelverloop! Bewerkt: 20 september 2013 door Foreigner97 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
drinkeh Geplaatst: 20 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 september 2013 Geweldig! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts