Jump to content

Wanted level


mercbs

Recommended Posts

Ik ben nu een tijdje GTA V aan het spelen en heb een aantal vragen. Als je gezocht wordt door de politie kunnen ze je soms toch nog zien als je jezelf verstopt hebt, hoe komt dit? Soms kunnen ze me wel vinden en dan lopen ze ineens weg. Moet je echt uit de auto als je wilt ontsnappen v/d politie, want er blijft een wanted level staan als ik probeer te ontsnappen in een voertuig. Kan je trouwens ook voorwerpen gooien en mensen als menselijk schild gebruiken? Sorry maar ik kan op de site de zinnen niet goed onder elkaar zetten, heel vervelend.

Bewerkt: door mercbs
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat kan ja. Je moet gewoon zo ver mogelijk van hun wegkomen, en gebruik vooral NIET de snelweg. Probeer je te verstoppen waar ze je daadwerkelijk niet kunnen zien, ook al sta je op de radar in hun "zicht". Oh, en als je het niet wist, de politie komt gewoon in je huis als je je daar verstopt, hoewel het me wel gelukt was me daar te verstoppen...

Link to comment
Delen op andere websites

Het wanted systeem is inderdaad wat veranderd ten opzichte van GTA IV. Je hebt nu weer de mogelijkheid om gezien en ongezien te blijven, maar tegelijk wel gezocht. Zodra je gezien bent, zullen politieauto's en -mensen je vinden en naar je locatie toe snellen. Zodra je daar vandaan weet te blijven, zul je zien dat in plaats van een effen kleur op de radar, er nu kleine bolletjes verschijnen met een halve cirkel eromheen. De politie heeft nu namelijk een line of sight (vizierlijn), waar ze kijken. Zodra je je daarbuiten bevindt, gaat er een timer lopen, die bepaalt wanneer ze stoppen met zoeken (en je wanted level dus verdwijnt). Ook daarbinnen hoeven ze je niet direct te zien, als je bijvoorbeeld ergens schuilt. Echter, de politie heeft wel een idee waar je je kan bevinden, en op basis daarvan doorzoeken ze je omgeving.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké bedankt voor de info. Maar met de auto ontsnappen bij 3 of meer sterren wordt moeilijker dan te voet ergens schuilen, ze zien me steeds met de auto auto rijden namelijk. Wat is trouwens dat kleine blauwe rondje rondom een van de characters ( is dat wat Timothy bedoelt)? Jammer dat er ook maar relatief weinig interieurs zijn (zou geweldig zijn om je daar dan meer te verstoppen).

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is trouwens dat kleine blauwe rondje rondom een van de characters ( is dat wat Timothy bedoelt)?

Ik bedoelde de cirkeltjes rond politievoertuigen die op de radar staan. Het blauwe cirkeltje rond jezelf (wat groter en kleiner wordt) toont het geluid wat je maakt. Je kunt in stealthmodus gaan, waardoor je minder geluid maakt. Let wel op: ook wanneer je karakter iets schreeuwt, zal dit de politie kunnen alarmeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...