101bas Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Wist niet hoe ik die andere moest sluiten of de titel veranderen vandaar een nieuw topic. Als het bij mij donker word in Gta worden de schaduws heel wazig. Deze foto bijvoorbeeld, is in Micheals huis bij de schoorsteen. Normaal gesproken is dat gewoon zwart maar niet meerdere wazige kleuren. Hier nog een paar fotos: Zoals je ziet is de op z'n pak niet echt mooi. Dit zijn nog kleine dingetjes, maar als een heel gebouw in de schaduw staat of donker is zie je dit: Ik weet nou niet of dit aan mijn Xbox ligt, of aan mijn tv.. Ik heb een Samsung LED Tv met HDMI kabel. Ik heb ook al andere HDMI kabel geprobeert maar dat werkte niet. Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Groetjes. Reageren
Goten21 Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Misschien is het... Een instelling? Misschien van je licht... Idk tbh! Reageren
martijn0126 Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Ik denk iets met het contrast.. Correct me if i'm wrong, heb geen namelijk geen V Reageren
Goten21 Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Ik denk iets met het contrast.. Correct me if i'm wrong, heb geen namelijk geen V Vast wel, of het is misschien Sophia instelling of what ev? Wat is een V eigenlijk xD Reageren
martijn0126 Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Ik denk iets met het contrast.. Correct me if i'm wrong, heb geen namelijk geen V Vast wel, of het is misschien Sophia instelling of what ev? Wat is een V eigenlijk xD Ik bedoelde met V dus GTA 5 Reageren
jobator Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Na het installeren krijg je de optie om je scherm te calibreren. Heb je dit ook gedaan? Zo niet, kan je dit alsnog doen in het instellingenmenu. Reageren
101bas Geplaatst: 20 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Ja heb ik gedaan, Weet niet 100% of ik het goed doe, hij is wel zichtbaar in ieder geval. Reageren
OG-J Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Probeer eens de instellingen van de TV (waarschijnlijk de kleuren). Reageren
Goten21 Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Ik denk iets met het contrast.. Correct me if i'm wrong, heb geen namelijk geen V Vast wel, of het is misschien Sophia instelling of what ev? Wat is een V eigenlijk xD Ik bedoelde met V dus GTA 5 Oh Reageren
klm Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Heb je dit alleen met GTA V? Zoja, dan weet je genoeg. (prutsen met de instellingen van GTA V) Zoniet, ligt het aan je tv of Xbox. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.