Variano Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Weet er iemand een goede crew voor de ps3 , mogen toch wat genoeg leden inzitten Nederlandstalig of Engels maakt niet uit Reageren
Rouble (gast) Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Geplaatst: 23 september 2013 Weet er iemand een goede crew voor de ps3 , mogen toch wat genoeg leden inzitten Nederlandstalig of Engels maakt niet uit Ik en een paar vrienden zijn momenteel bezig met een Crew genaamd: Het Noorden. Wil je joinen? Laat het me ff weten. Reageren
Dexist Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Geplaatst: 25 september 2013 Het noorden, als in het noorden van nederland ? ifso count me in . ik kom uit groningen Reageren
Joey_0174 Geplaatst: 29 september 2013 Rapport Geplaatst: 29 september 2013 Net gestart, maar wordt een goede! http://socialclub.rockstargames.com/crew/gta_network_holland Reageren
kevingouda Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Je bent bij ons welkom we verdelen het geld eerlijk en hebben goed contact met elkaar we gaan er wat leuks van maken http://socialclub.rockstargames.com/crew/0182crw Reageren
Lars Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Je bent bij ons welkom we verdelen het geld eerlijk en hebben goed contact met elkaar we gaan er wat leuks van maken http://socialclub.rockstargames.com/crew/0182crw Ik heb gejoind mijn SC naam is gewoon Larsiexd Reageren
kevingouda Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Goed bezig! Ik stuur je een bericht op psn Reageren
Variano Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 ik heb nu al 5 crews gejoind , ik zal zien of het niet te moeilijk om met elkaar goed om te gaan met dat er zoveel in een crew zitten , ik zit in crews van 300 spelers en crews van meer dan 100 spelers , als her me te veel word dan join ik de jullie en ik hoop als jullie join of ik dan ook een hogere rang krijg Reageren
Together Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Kan ik miss in een van jullie crews want nederlandstalig vind ik wel chill. Speel op ps3. Laat me het maar weten Reageren
Variano Geplaatst: 1 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 voeg met toe op social club : Variano en join dan de crews waar ik inzit is allemaal nederlandstalig voeg me toe op ps3 ook: Obreja ps: we zitten hier allemaal te zeggen kom in mijn crew verschillende hebben er zelf al 1 gemaakt , is het niet beter dat we hier een gezamelijke crew maken met de naam : GTAFORUM.NL 1 voor ps3 en 1 voor xbox zou veel leuker zijn moesten we samen zitten allemaal Reageren
Darny Geplaatst: 1 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2013 Ja dat vind ik wel een goeie met z'n alle op de gtaforum crew. Maar ik moet eerst maar eens online zien tekomen want dat is me nog steeds niet gelukt. Reageren
Tim Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Wanneer zijn we van plan die gtaforum 1 crew op te starten voor ps3. volgensmij heeft gtaforums hem ook al. zoek maar op social club Reageren
Variano Geplaatst: 2 oktober 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 ja ze hebben 1 maar enkel voor superleden iemand zou die crew moeten maken die die goede leiderscapaciteiten heeft maja wie? Reageren
bboysoy Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Nederlandse crew -> Grand Thieves Ik wil alleen maar NL talige erin hebben. Stuur me bericht via Social Club of hier op het forum. Reageren
MartnK Geplaatst: 2 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2013 Ik zet het er voor eventuele anderen die dit lezen en ook een crew zoeken ook hier maar even bij:) Lijkt het je leuk om een kleine startende crew naar de top te helpen? Join dan Grand Theft Holland!! Tactical teamplay is het uitgangspunt maar met wat biertjes erbij is gewoon gezellig aankloten ook wel is lekker;) We spelen bijna elke avond op PS3. Een flinke dosis goed humeur en een headset is een vereiste! Je kunt Grand Theft Holland hier joinen: http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland Stuur een friend request naar: MartnK of sndr_foxes We hopen je snel te zien op social club! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.