Jump to content

Missiepercentages


Bassieboy35

Recommended Posts

Zoals we weten is het missiepercentage weer terug, wat we al eerder konden meemaken in GTA EFLC.

Wat vind je hier eigenlijk van?

Zelf vind ik het vrij frustrerend, je wilt de missie vaak automatisch goed doen, maar vaak lukt dat niet. Gold heb ik dan nog maar 4/19 keer gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het vrij irritant. Aan de ene kant is het wel fijn, immers, je hebt een soort van doel maar aan de andere kant is het inderdaad zoals je zegt moeilijk om het gold te krijgen (maar dat is ook een uitdaging denk ik) en het is ook een beetje apart in mijn ogen dat je van tevoren niet weet wat je precies moet doen om gold te halen in de desbetreffende missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook irritant. Uiteindelijk wil je gewoon goud hebben wat vaak voor mij onmogelijk is. Vrij frustrerend.

Vond IV het beste: geen percentages, geen grote letters met mission passed. Enkel geluid en eventueel geld dat wordt gestort.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf vindt het eigenlijk best wel leuk zo. Ik ben niet zo iemand die iedere keer weer op goud moet mikken, Ik weet toch al van mezelf, als ik dat te veel ga proberen lukt het me nooit.

En het is ook wel een soort van doel. Sommige van de eisen voor goud zijn erg onduidelijk, Dan is het voor mij toch altijd weer een uitdaging nadat ik het verhaal heb uitgespeeld om te ontdekken wat je nou moet doen om die eis ook nog te behalen. In mijn mening verbeterd het toch de replay value van het spel. En geeft het je meer aansturing om het spel op een andere manier te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een klein vraagje daarover: als ik een missie op zilver uitspeel en zeg 30.000 dollar verdien en besluit daarna de missie nog eens te doen voor goud. Waarbij ik zeg 20.000 dollar krijg. Heb ik dan daarna 50.000 staan met een gouden level of overschrijft de 2e keer dan de eerste?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...