Mazzeltje Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Hele simpele vraag heb ik. Welke garages/huizen kan ik nog meer kopen om meer auto's op te slaan? Reageren
dionkoffie Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 (bewerkt) ik ben pas op 33% maar euhm ik ben nog niks tegen gekomen op garages kopen. het zou wel handig zijn dan al je autos erin moeten proppen.en huizen kan je sowieso niet kopen. je kan wel iets kopen waar je geld mee kan verdienen. en de garages? mischien nog wel maar ik denk dat we het niet krijgen Bewerkt: 20 september 2013 door dionkoffie Reageren
Kloep Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Volgens mij is het niet mogelijk extra huizen of garages te kopen. Reageren
Faenty. Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 (bewerkt) Je kunt garages kopen waar je 4 auto's kunt plaatsen. Dit zijn de properties 'Vinewoord'- en 'Grove street' garages. Bewerkt: 20 september 2013 door Pwned. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 20 september 2013 Rapport Geplaatst: 20 september 2013 Je kunt garages kopen waar je 4 auto's kunt plaatsen. Dit zijn de properties 'Vinewoord'- en 'Grove street' garages. En de Pillbox hill garage.. Als je inlogt op Rockstar Games Social club krijg je trouwens automatisch de garages.. Vinewood: Michael Pillbox Hill: Trevor Grove Street: Franklin Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 21 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2013 En hoe log ik dan in op social hub ? Reageren
Michael Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 En hoe log ik dan in op social hub ? Heb jij je account van Rockstar Social Club ook gelinkt met je PSN (of XBOX) account? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.