Jump to content

Hoe vind/vond jij de storyline? [Maybe spoilers]


Lars

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    5

  • Lars

    3

  • Michael

    3

  • kevingouda

    2

Top Posters In This Topic

Ik vind het zelf vanaf de dertig procent nog zeer leuk, de missies met de jewelery waren inderdaad leuk maar ik kijk meer naar andere heists uit. Vind het trouwens vreemd dat de familie van Michael opeens weggaat.. Wordt wel spannend die Storyline!

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik de storyline zelf wel te kort. Ik had 'm veel langer verwacht. Desondanks heb ik me wel vermaakt met de storyline.

Klopt inderdaad, vond hem ook inderdaad erg kort, en daarmee ook de snelst uitgespeelde Grand Theft Auto die ik bezit, vind ik persoonlijk erg jammer. Want je hebt zoveel inzet voor zo'n spelletje erin gestopt en dan doe je er maar honderd missies in. Ik hoop voor hun dat ze niet logen over Grand Theft Auto: Online. Anders wordt ik best wel pissig

Link to comment
Delen op andere websites

Een interessante storyline was het zeker, alhoewel hij in mijn mening vol met gaten zit. Ze waren iets te snel met sommige delen van het verhaal.

Zoals het deel met solomon, of Michaels familie, Ik zou wel willen weten hoe het daarmee afloopt. Aan het einde van de story zitten ze nogsteeds in een appartement, wat gebeurt ermee?

En hoe gaat het met franklin en zijn homies, Hij en Lamar nogsteeds ruzie?

Trevor Philips enterprices, Maakt die nog wel winst?

Het eindigt in mijn mening veel te open. Wat mij meer angstig maakt dat ze dat allemaal in een DLC gaan stoppen, en dat hoop ik niet. Ik zie liever een DLC zoals die met GTA:IV dan dat ze meer van het verhaal van GTA:V via DLC willen vertellen.

Het verhaal zelf was perfect geschreven, alleen veel te snel afgelopen.

Maar dat einde... Dat vondt ik wel het meest jammer

je moet kiezen tussen de dood van een van de characters, en dat zie ik niet zo zitten. Dan eindigt het nog eens heel open, maar toch moet er eentje dood waardoor het open einde niet eens meer door kan gaan.

]Geweldig, maar toch heb ik er veel gemengde gevoelens over

EDIT: Dankje Danoontje dat je me wees op het feit dat 'Deathwish' er voor zorgt dat geen van de characters sterft.Met dit einde voelt het meer op een echt einde. Alle losse eindjes die je in de andere eindes nog open hebt staan worden hier in een missie volledig gesloten. Natuurlijk blijven er altijd vragen op wat erna gebeurt. Maar 'Deathwish' zorgt meer voor een gesloten einde die ik persoonlijk meer van een GTA gewend ben dan de andere 2 opties.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

De storyline was weer eens wat anders dan de vorige titels.

Vond hem persoonlijk ook veel te kort.

Daarnaast heb ik toch liever gewoon één hoofdrolspeler dan dat switchen.

Hierboven:

Als je Deathwish kiest blijven ze allemaal leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat Rockstar het wel leuk gedaan heeft met de drie hoofdkarakters. En zoals hier boven al word gezegd: veel open eindes waardoor je zou denken dat de storyline niet goed afgemaakt is en er waarschijnlijk nog een DLC komt. Persoonlijk hoop ik dat ze dan een nieuw stukje wereld erbij doen. Dat besneeuwde gebied waar Michael en Trevor tot twee keer toe waren. Ik dacht trouwens ook dat Rockstar had gezegt dat er sneeuw was in GTA V. Als dat het was vind ik het wel jammer.

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit pas op 18%, ik doe liever iets langer met de verassingen dan het in 3 dagen uitspelen. Wat mij opviel is dat het

na de eerste heist het erg moeilijk word. Verschillende shootouts zorgen voor veel benodigde chekpoints bij mij. Misschien omdat ik nog niet echt goeie wapens heb gekocht. Maar dan nog, iemand die voor het eerst GTA5 speelt en geen enkele andere gta heeft gedaan zou dit echt niet kunnen.

Verder vind ik het voor zover een erg goed verhaal, ik speelde met een vriend op een klootwereld en omdat we wat meer dingen wouden doen gingen we missies spelen en de cutscene's allemaal skippen. Nu ik op een niet-kloot wereld speel en de cutscene's wel volg snap ik het opeens helemaal.

Waarom madrazo 2.500.000 nam van mijn eerste heist buit

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit pas op 18%, ik doe liever iets langer met de verassingen dan het in 3 dagen uitspelen. Wat mij opviel is dat het

na de eerste heist het erg moeilijk word. Verschillende shootouts zorgen voor veel benodigde chekpoints bij mij. Misschien omdat ik nog niet echt goeie wapens heb gekocht. Maar dan nog, iemand die voor het eerst GTA5 speelt en geen enkele andere gta heeft gedaan zou dit echt niet kunnen.

Verder vind ik het voor zover een erg goed verhaal, ik speelde met een vriend op een klootwereld en omdat we wat meer dingen wouden doen gingen we missies spelen en de cutscene's allemaal skippen. Nu ik op een niet-kloot wereld speel en de cutscene's wel volg snap ik het opeens helemaal.

Waarom madrazo 2.500.000 nam van mijn eerste heist buit

Vond ik ook raar ja, misschien had je nog schulden bij hem? Denk zelf omdat je toen een huis ging slopen bij die missie dat die vent vreemd ging :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...