Jump to content

Hoe vind/vond jij de storyline? [Maybe spoilers]


Lars

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AXIO

    5

  • Lars

    3

  • Michael

    3

  • kevingouda

    2

Top Posters In This Topic

Het was wel moeilijker dan IV. Daar ging ik nooit dood of ging er iets mis. En er is nog genoeg te doen. Tot GTA Online kan ieder zich nog prima vermaken.

Inderdaad. Zelf zoek ik die geschilderde berg bij de Alamo Sea (of hoe dat heet) :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vannacht heb ik hem dan ook uitgespeeld. Eerlijk gezegd vind ik hem veel te kort en ook best simpel terwijl de verhaallijn echt goed is, vooral het gedeelte met Michaels gezin. Nu maar eens de map verkennen en mooie selfies maken met de Snapmatic :7.

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Het was wel moeilijker dan IV. Daar ging ik nooit dood of ging er iets mis. En er is nog genoeg te doen. Tot GTA Online kan ieder zich nog prima vermaken.

Echt.. ik vind deze juist 'dumbed down'.. heel makkelijk doorheen te spelen en als het toch niet lukt kun je stukjes na 3x falen gewoon skippen. GTA IV had veel moeilijkere missies imho.

Link to comment
Delen op andere websites

IV vond ik inderdaad ook moeilijker, komt misschien ook omdat ik IV en de rest allemaal op PC heb gedaan. Heb op de PS3 auto aim aan, anders wordt het niets :puh: Binnenkort maar eens beginnen met ronde 2, uiteraard zonder auto aim. Vind tot nu toe SA de makkelijkste, denk ik.

Einde vond ik wel mooi, iedereen even 'gedag' zeggen. Ik had optie 3, deathwish. Geen idee wat er bij de 2 andere gebeurt, zou wel lullig zijn dat er dan een van de drie dood gaat, hou niet van zulke eindes ;) Al met al, goede storyline. Misschien ietwat kort, maar goed uitgewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Verhaal was goed, einde was matig. Storyline veel te kort. Bij San Andreas was je langer bezig, leek het. Ga ergens deze week een nieuwe savegame maken, en de heists op de andere manieren doen.

Edit, oeps spoiler vergeten :3

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

IV vond ik inderdaad ook moeilijker, komt misschien ook omdat ik IV en de rest allemaal op PC heb gedaan. Heb op de PS3 auto aim aan, anders wordt het niets :puh: Binnenkort maar eens beginnen met ronde 2, uiteraard zonder auto aim. Vind tot nu toe SA de makkelijkste, denk ik.

Einde vond ik wel mooi, iedereen even 'gedag' zeggen. Ik had optie 3, deathwish. Geen idee wat er bij de 2 andere gebeurt, zou wel lullig zijn dat er dan een van de drie dood gaat, hou niet van zulke eindes ;) Al met al, goede storyline. Misschien ietwat kort, maar goed uitgewerkt.

Die had ik ook gekozen ja..

..ik wilde niet 1 van die 2 characters opgeven! Wat een streek van Rockstar dat ze je die willen afnemen. Dus ik koos maar voor Deathwish met het risico dat ik dan eventueel Franklin maar zou verliezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had al iets van 20 gedaan ofzo maar echt moeilijk vind ik het spel niet, ook de politie raak je makkelijk kwijt achter de bergen. Hoop dat het sneeuw blijft komen gewoon.

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...