MisterJacker Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 Hoi gta liefhebbers! Ik heb pas geleden een crew gestart. En er zitten nu al wat mensen in maar Het zou leuk zijn als er wat meer mensen In zouden zitten. Daarom vraag ik jullie Of jullie mijn crew willen joinen voor GTA Online. Dit heb je nodig: - GTA V Voor de playstation! - Een social club account - Een headset - Een PSN Account Als je dit hebt zeg dan in de commants Jouw PSN Naam + social club account naam en dan voeg ik je toe. ( Ik weet namelijk niet hoe Ik een crew invite accepteer ) De crew naam is: **** Als ik dit gedaan heb mag je mij toevoegen Op PSN ik heet daar op: **** Of ik stuur jou een verzoek op PSN. Als je vragen hebt stel je die gerust in de Comments! Groetjes de Leader MisterJacker >>> Door Jacky-2007: Reclame voor externe groepen is niet toegestaan op het forum. Binnenkort zal er meer bekend worden over hoe je je crew een plek kan geven om rond te hangen op dit forum. <<< >>> Door Kloep: Deze crew voldoet niet aan de eisen van het forum, lees eerst even de regels!<<<
Recommended Posts