Jump to content

Heists na storyline?


Dipsie8

Recommended Posts

Beetje raar want zo kan je nooit dat golfbaan kopen.

Speculeren op de BAWSAQ effectenbeurs is misschien wel de beste manier om geld te verdienen. Uiteraard moet je hierbij rekening houden met mogelijke verliezen, maar als je aandacht spendeert aan bijvoorbeeld radioberichten over de verschillende beursbedrijven, kan je soms een goede zaak doen. Daarnaast is het net als in GTA IV mogelijk om Securicars op te blazen en het geld dat op de grond valt op te rapen, hoewel dit niet zo heel veel oplevert. Probeer in ieder geval zoveel mogelijk te vermijden om dood te gaan en als je over eigen voertuigen beschikt om deze te beschadigen. Het gaat allemaal wat trager dan geld verdienen uit heists, maar veel anders zit er niet op.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch heel jammer aangezien Heists een leuke toevoeging was en ik eigenlijk ook verwachte dat je het ook in de singleplayer kon doen naast de storyline. Dan moet ik me naar storten op het aandelen gebeuren waar ik niks mee heb gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...