Jump to content

Wat is jouw favoriete radiostation in GTAV?


Michael

Wat is je favoriete radiostation?  

13 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is je favoriete radiostation?

    • Radio Los Santos
      4
    • Channel X
      1
    • Rebel Radio
      0
    • East Los FM
      0
    • West Coast Classics
      2
    • FlyLo FM
      1
    • Vinewood Boulevard Radio
      1
    • Los Santos Rock Radio
      4
    • Non Stop Pop FM
      3
    • Soulwax FM
      0
    • The Blue Ark
      1
    • Worldwide FM
      1
    • The Low Down 91.1
      1
    • Radio Mirror Park
      2
    • Space 103.2
      1
    • WCTR
      0
    • Blaine County Talk Radio
      0
    • The Lab
      0


Recommended Posts

Rebel Radio en Los Santos Rock Radio steken er bij mij ver bovenuit. Maar ik kan ook erg genieten van Radio Mirror Park en West Coast Classics.

Dat zijn ook de 4 radiozenders waar ik naar luister.

West Coast Classics voor Franklin.

Radio Mirror Park voor Michael.

Rebel Radio en Los Santos Rock Radio voor Trevor, hoewel hij zelf liever Channel X heeft, maar dat vind ik bagger.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    4

  • Phoenyxar

    2

  • King-Charles

    2

  • coolguynl

    2

Channel X,

Los Santos Boulevard

Los Santos Rock Radio

En, Non stop pop, maar daar zitten een paar nummers in die ik geweldig vindt (Pet Shop boys, Corona, Hall And Oats), en een paar die ik niet meer kan uitstaan (Britney spears, Rihanna, Fergie)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb helaas geen GTA V maar ik ga wel die radio stations op internet al beluisteren. Mijn voorspelling is dat ik West Coast Classics het leukst ga vinden, alhoewel ik alle nummers in de tracklist al ken (My Mind Is Playing Tricks On Me is één van mijn favo nummers ooit). Ik weet ook al dat ik Radio Los Santos niets ga vinden, maar kijk wel erg uit naar Blue Ark, Non Stop Pop en WorldWide FM. Maar als ik GTA een beetje ken zal ik haast elk radio station wel geweldig vinden, zelfs al is het muziek dat ik normaal niet luister. Ik verheug me er op. :dans:

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Rebel Radio en Los Santos Rock Radio steken er bij mij ver bovenuit. Maar ik kan ook erg genieten van Radio Mirror Park en West Coast Classics.

Dat zijn ook de 4 radiozenders waar ik naar luister.

West Coast Classics voor Franklin.

Radio Mirror Park voor Michael.

Rebel Radio en Los Santos Rock Radio voor Trevor, hoewel hij zelf liever Channel X heeft, maar dat vind ik bagger.

Door jou ben ik gaan luisteren naar Radio Mirror Park, vind het wel een leuke radiostation :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Soulwax FM vind ik de beste... de andere zenders heb ik een beetje een gemixt gevoel bij. Het lijkt wel alsof ze voor ieder GEWELDIG nummer als Radio Ga Ga (Queen) of General Lee (Cash) er ook een niet zo geweldig nummer als Too Late for Goodbyes (Julian Lennon) of Can't Hardly Stand It (Charlie Feathers) bij hebben gedaan

Bewerkt: door Aeyo
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Des te meer ik speel, des te meer ik nu begin te luisteren. Ik ben gestart met een handjevol radiostations en nu luister ik veel meer dan dat. Soulwax is een leuke afwisseling met Mirror Park en Radio Los Santos valt in te wisselen met West Coast Classics. De muziek is nog steeds niet uitermate goed, maar past wel bij de game en zijn sfeer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...