sander1234 Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 Hallo, Ik heb op Youtube gezien dat je bij de laatste missie van de storyline moet kiezen om Michael of Trevor te vermoorden. Mijn vraag is dus als je een hebt vermoordt dat je die personage gewoon nog kunt verder gebruiken? >>> Door Svenie: Spoilertag geplaatst. Gelieve hier in het vervolg op te letten.<<< Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 (bewerkt) Hoeft niet. Kies voor "Death Wish" als je geen van de drie dood wilt (Optie C) Bewerkt: 21 september 2013 door Dipsie8 Reageren
sander1234 Geplaatst: 21 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2013 (bewerkt) Oke, dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken. Bewerkt: 21 september 2013 door sander1234 Reageren
Davedavy Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 Beetje offtopic, maar als je kiest voor optie C, wat zijn dan de gevolgen? Reageren
AXIO Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Geplaatst: 21 september 2013 Dan blijven Trevor, Franklin en Michael leven en vermoord je Wei Cheng, Steve, Stretch en Devin Reageren
sander1234 Geplaatst: 21 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2013 Hallo, Ik heb op Youtube gezien dat je bij de laatste missie van de storyline moet kiezen om Michael of Trevor te vermoorden. Mijn vraag is dus als je een hebt vermoordt dat je die personage gewoon nog kunt verder gebruiken? >>> Door Svenie: Spoilertag geplaatst. Gelieve hier in het vervolg op te letten.<<< is goed moest nog even kijken hoe dat precies werkte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.