Jump to content

spel loop continu vast op de zelfde plekken


stefan18021990

Recommended Posts

Dus om dit spel te spelen moet je een nieuwe console kopen???? Moet niet gekker worden.

Zeker omdat ik op internet al zo'n 100 reacties heb gevonden met hetzelfde probleem.

Geldt ook voor X-box users trouwens.

Heeft niks met ouderdom te maken. Mijn xbox hier is de eerste generatie en heeft tot nu toe alles overleefd. GTA V speelt ie ook zonder grote problemen.

Dat ben ik ook met je eens. Heb zelfs reacties op internet gelezen van mensen die een nieuwe console hadden aangeschaft en het probleem ook hadden. Het is gewoon vaag. Maar het feit is dat er een heleboel mensen met dezelfde klacht zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me sterk dat het aan de game zelf moet liggen want dan had iedereen dat probleem. Bij mij is het spel nog geen 1 keer vastgelopen. Dit moet haast wel aan je console liggen.

Van welke console maak je gebruik en uit welk jaar welke versie etc.?

PS3 Slim. Weet zo niet welk jaar en hoeveel GB. Hoezo?

Omdat ik dan wss dezelfde heb! Mijne is uit 2010 volgens mij 120 of 160 gig weet niet precies. Dus dan is het raar dat hij het bij jou wel doet en bij mij niet.

Andere spellen speelt hij gewoon af. bijvoorbeeld Gran turismo 5 wat ook een erg groot spel is. Dus dan is het toch duidelijk dat het of aan de disc of de geinstalleerde software van het spel ligt. Tenminste dat is mijn conclusie he

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...