Dotz Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 (bewerkt) Ik ben in GTAV deze twee bedrijven met een behoorlijk dubieuzen naam tegengekomen. Het betreft een hotdogkraampje en een liposuctiekliniek Een hotdogkraampje waar gesuggereerd wordt dat er chiauau's op het broodje zitten: ''Vetverliezers''-liposuctiekliniek: James Bond-verwijzing: Terminator-verwijzing: Op de foto is het niet zo duidelijk te zien, maar het citaat luidt: ''I'll be back''. Bewerkt: 21 september 2013 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Chihuahua Dogs zat ook al in IV dacht ik, de rest is nieuw "Fat Losers" heeft dan ook natuurlijk een dubbele betekenis. Dus ja, leuk gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 21 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Dat dat hotdogkraampje in IV zat wist ik niet, volgens mij heb ik daar over elke EE heen gekeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Er is ook zo'n auto met een bepaalde missie met de kentekenplaat, afgekort op 'Agent' gebaseerd op de auto van James Bond. Zou dit een verwijzing wezen naar de game van Rockstar Games? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Er is ook zo'n auto met een bepaalde missie met de kentekenplaat, afgekort op 'Agent' gebaseerd op de auto van James Bond. Zou dit een verwijzing wezen naar de game van Rockstar Games? in een latere missie gebruik je deze auto opnieuw en nu werken de wapens ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2013 (bewerkt) Er is ook zo'n auto met een bepaalde missie met de kentekenplaat, afgekort op 'Agent' gebaseerd op de auto van James Bond. Zou dit een verwijzing wezen naar de game van Rockstar Games? in een latere missie gebruik je deze auto opnieuw en nu werken de wapens ook Klopt ja, dan wordt de auto gemaakt en kan je die spijkers ook gebruiken. Is echt een gave missie! Bewerkt: 22 september 2013 door Extreem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2013 Nog een mooie bedrijfsnaam: een (trein-)vervoersmaatschappij die D-Rail heet Of: Phat Chips, Lax to the Max (energierepen).. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.