Jump to content

Ammu Nation


jongejongejonge

Recommended Posts

Wanneer je de Storyline hebt uitgespeeld zijn er nog steeds heel veel lege ''vakken'' bij de Ammu Nation. Heeft iemand enig idee wat hier van de bedoeling is?

Bewerkt: door jongejongejonge
Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet ik ook niet. Maar noem jij maar wapens wat ze in GTA zouden moeten hebben. Bij een Saints Row zou je verschillende kleuren dildo's hebben maar ik geloof niet dat Rockstar met dat soort onzin komt voor GTA.

EDIT: Wat hier boven wordt gezegt lijkt mij ook wel logisch.

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet ik ook niet. Maar noem jij maar wapens wat ze in GTA zouden moeten hebben. Bij een Saints Row zou je verschillende kleuren dildo's hebben maar ik geloof niet dat Rockstar met dat soort onzin komt voor GTA.

EDIT: Wat hier boven wordt gezegt lijkt mij ook wel logisch.

In GTA: San Andreas heb je verschillende dildo's en vibrators, dus waarom niet? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn idd de plekken voor DLC's, De basis wapens hangen aan de rechterkant. (Speciale-/Collective-edition hangen er 3 wapens rechter rek links boven). De rest van Lege vakjes zullen gebruiken worden om DLC's wapens neer te zetten.

(Is het meest logischer verklaringen er voor). Waarschijnlijk wat ook klein mogelijkheid is dat er voor online meer wapens zijn. (Of als nogmaals DLC's).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...