jongejongejonge Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 (bewerkt) Wanneer je de Storyline hebt uitgespeeld zijn er nog steeds heel veel lege ''vakken'' bij de Ammu Nation. Heeft iemand enig idee wat hier van de bedoeling is? Bewerkt: 21 september 2013 door jongejongejonge Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Misschien dat het niet direct verbonden is met de storyline maar met andere dingen? want ik was bezig de politie aan het af te schudden(3 sterren) en toen dat was gelukt kreeg ik direct een mail van ammunation dat er nieuwe dingen waren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Ik denk dat het ook leeg blijft want je hebt al bijna voor elk wapen 3 verschillende soorten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jongejongejonge Geplaatst: 21 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Dat lijkt me raar, Waarom zit het er dan in? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 als je naar de lege vakken gaat, stond een melding dat je naar de psn store ging. dus waarschijnelijk zal het op dlc weapens gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 (bewerkt) Dat weet ik ook niet. Maar noem jij maar wapens wat ze in GTA zouden moeten hebben. Bij een Saints Row zou je verschillende kleuren dildo's hebben maar ik geloof niet dat Rockstar met dat soort onzin komt voor GTA. EDIT: Wat hier boven wordt gezegt lijkt mij ook wel logisch. Bewerkt: 21 september 2013 door AXIO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 het kan ook iets anders zijn. kijk zelf maar ik ondekte dat toevallig gister. ga naar die lege vakken en ik geloof links bove staat dat je naar de store kan gaan. maar dat kan niet omdat er nog niks is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krikke1992 Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Dat weet ik ook niet. Maar noem jij maar wapens wat ze in GTA zouden moeten hebben. Bij een Saints Row zou je verschillende kleuren dildo's hebben maar ik geloof niet dat Rockstar met dat soort onzin komt voor GTA. EDIT: Wat hier boven wordt gezegt lijkt mij ook wel logisch. In GTA: San Andreas heb je verschillende dildo's en vibrators, dus waarom niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 ik mis wel de kettingzaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2013 Dat zijn inderdaad de vakken voor wapens die je bij kunt kopen. Bij mij hangen die SE-wapens er, hamer etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-collector Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Bij mij hangen die SE-wapens er, hamer etc. Ja,dat klopt. Maar waar is de rest ???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Bij mij hangen die SE-wapens er, hamer etc. Ja,dat klopt. Maar waar is de rest ???? Volgens mij heb je verder geen wapens, die je met de DLC krijgt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Zal later nog wel 'n wapenpackje ofzo op de markt komen, of welklicht dat er in GTA Online extra wapens zitten die daar dan komen te hangen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTApolicechief Geplaatst: 26 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2013 Het zijn idd de plekken voor DLC's, De basis wapens hangen aan de rechterkant. (Speciale-/Collective-edition hangen er 3 wapens rechter rek links boven). De rest van Lege vakjes zullen gebruiken worden om DLC's wapens neer te zetten. (Is het meest logischer verklaringen er voor). Waarschijnlijk wat ook klein mogelijkheid is dat er voor online meer wapens zijn. (Of als nogmaals DLC's). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.