Jump to content

Mis jij een zender als Vice city FM in GTA V


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

Ja we hebben natuurlijk Los Santos Rock radio een geweldigen zender, en Non-Stop-Pop FM die nog een beetje 80s draait maar dat is het dan ook.

Vinden jullie ook niet dat er naast Classic Rock nog een zender als Vice city FM moet komen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee totaal niet.. Ik snap ook niet wat mensen met Vice City hebben, ik vind er namelijk geen zak aan.. :7

Om eerlijk te zijn ben ik het hier mee eens. :puh:

Trouwens, Los Santos heeft ook een eigen radiozender zoals Vice City FM: Radio Los Santos. Denk dat het idee ervan een beetje hetzelfde is. Tenzij je natuurlijk doelt op de songs die erop draaien, maar dan heb je nog al die andere zenders. Want de songs bij Vice City FM passen bij Vice City als stad, terwijl de songs bij Radio Los Santos weer passen bij Los Santos als stad, begrijp je? :puh:

Ik ben verder wel dik tevreden met de radiozenders en de nummers die er draaien. Zitten echt goede bij, ook die vroeger of enkele jaren geleden veel luisterde.

Link to comment
Delen op andere websites

Los Santos Rock Radio en Non-Stop-Pop FM luister ik voornamelijk. Maar inderdaad, er ontbreekt wel echt een zender die echt helemaal leuk is. Nu zijn er vooral zenders met soms 1-3 leuke liedjes en de rest is niet zoveel aan.

Precies zoals de echte radio :klap:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis dat wel een beetje, ja. Vice City had een geweldig aanbod aan tracks, SA ook, maar sinds IV valt het mij tegen. Op Vinewood Boulevard Radio draaien ze soms wel aardige dingen (Ty Segall Band bijvoorbeeld), Non Stop Pop FM heeft twee toffe tracks (Lady van Modjo en MSBWY van Stardust), LS Rock Radio is ook wel oke, maar verder, nah...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind tot nu toe de radiozenders van GTA V ook tegenvallen, omdat er inderdaad niet echt nostalgische 70´s/80´s zenders zijn zoals jedie in gta VC en San Andreas tegenkwam. Ik heb niet uitgebreid kunnen luisteren naar de soundtrack maar er zitten iets teveel rap- en electrozenders in en daar ben ik geen fan van.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...