Jump to content

schade auto's


Mazzeltje

Recommended Posts

Wat vinden jullie van de schade die de auto's hebben. Ik vind het eerlijk gezegt een beetje tegenvallen. De schade was in deel 4 vele malen mooier. Ik snap niet waarom ze die hebben veranderd. De schade is een beetje oppervlakkig. In gta 4 kon je je auto echt prachtig mooi kapot maken.

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Het is moeilijk om omvatten. Ik vind uiteindelijk in zijn geheel de schade nu wel beter, maar daar moet een heel groot uitroepteken bij, want...

Het is vooral beter als het aankomt op langdurige schade, elk paneel kan er af, alles kan zo'n beetje kapot, het kan ook allemaal heel dynamisch kapot en de reacties op impacten zijn wel indrukwekkend, maar als het aankomt op kleine botsingen en tikjes lijkt de engine liever lui dan moe. Dat is op een manier handig, want je voertuig gaat er zelfs na een lichte impact met een truck tegen 50km/h nog steeds vrij degelijk uitzien. Je gaat dus langer kunnen rondrijden dan vroeger als je enkel kleine botsingen hebt. Eén zware impact is wel gelijk fataal. Zelf vind ik dat zeer goed, maar het maakt die flaters op kleine snelheden maar gedeeltelijk goed. Op lage snelheid lijkt het arcadisch, op hogere snelheden een simulator, ik weet niet hoe men het heeft geflikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap wat je bedoelt en ik dacht ook dat ze misschien hebben gedaan zodat men wat langer door kan rijden. Maar als ik in gta4 een grote crash maakte en over de kop vloog, dan zat de auto echt aan alle kanten goed in mekaar. Het dak echt goed en mooi ingedeukt en de rest van de auto ook. Dat zie ik in gta5 niet en ook niet met een echt grote crash. Ik blijf het een beetje jammer vinden. Maar het heeft verder helemaal geen invloed op de gameplay, die blijft goed.

Link to comment
Delen op andere websites

De autos in iv leken wel alsof ze van papier waren. Zo onrealistisch in v is het wat mooier maar als je in iv tegen een muur reed was je auto sneller in de prak dan in v. Wat ook nieuw is als je tegen de wiel trapt dat de wiel ook echt kapot gaat

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als ik in gta4 een grote crash maakte en over de kop vloog, dan zat de auto echt aan alle kanten goed in mekaar.

Maar dat was ook ondermeer omdat veel panelen in IV deel waren van het voertuig. In V zijn de voertuigen opgemaakt uit een basis met meer panelen als ik het goed heb. In IV was er meer schade zichtbaar, in V is er bij een zware crash meer schade voelbaar en zijn veel stukken schade weggevlogen met de kapotte panelen.

Al in al niet zo'n slechte schademodellen, maar het had beter gekunnen. Voor de toekomst hoop ik dan op een combinatie van IV en V.

Link to comment
Delen op andere websites

Het enige wat ik irritant vind is dar de auto snel ontploft. Zo zat ik op de terugweg van een missie en reed een politieauto recht voor mij tegen een muurtje aan een hoge snelheid. Hij boem en ik ook boem.

Schade bij kleine tikjes kan wel beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap eerlijk gezegd het probleem niet van sommige mensen. De manier van schieten, lopen, autorijden en hoe een auto ontploft of hoe een auto eruit ziet is zó veel realistischer dan in vergelijking met IV. Ik liet mijn vriendin even GTA spelen en bekijken en zij is iemand die nooit games speelt. Zelfs zij vindt het er allemaal echt uit zien. Daar is geen twijfel over mogelijk. Dat een auto ontploft naar een zware botsing kan echt.

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het tegenvallen , in gta 4 was het echt leuk om auto's kapot te krijgen Mede mogelijk gemaakt door de Swingset glitch.

Het heeft op zich voordelen dat je auto in gta 5 niet snel kapot gaat ivm missies , maar mooi / leuk is het zeker niet , Alhoewel ik het detail van een "wiel verliezen" en leuke extra.

Maar had gehoopt op een "Soft body" achtige ervaring.

Als ik nu bv in een meur rijd met 200 , lijkt het erop alsof ik in een Beterbed zaak ben gecrashed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...